Go Kväll Goa Familjen..
Nu var vi hemma igen, vi var till tandläkaren och sedan var vi till vårt stora köpcentra...som vi är såå stolta över..mm..
Det gick så bra hos tandis, Melle hade så fina tänder. Det var ju bra, mamma och pappa var så stolta så..
Sen åkte vi då till köpcetrat och gick där och strosade, fikade och handlade lite nödvändigheter. Och när vi gick där så passerad vi barnavdelningen...leksakavdelningen..och där hänger.. Tilles Bamsesnuttis..Tilles Bamsesnuttis..jag går fram och tar av den från kroken den hänger på och Tittar på den, varje millimeter..Tilles Bamsesnuttis..sen stryker jag den över mitt ansikte..så mjuk, trygg och skön den är..Tilles Bamsesnuttis..så viskar jag.."Du är go mot Tille du"..Tilles Bamsesnuttis..Tänk att nåt kan va så ljuvligt att ha över ansiktet..jag är 30 år och kände det först nu..och Tille..han..han är 6½ måndag och har vetat det hela livet..Tille..han Vet han..
Här sussar Melle så skönt och Janne är hos en kompis..det känns skönt..vill vara ensam nu..på ett bra sätt..
Det är så mycket känslor i kroppen..Frustration, Gråt, Glädje, Förundran, Hopp, Stolthet..och så mycket Kärlek..
Vill att Ni ska veta mamma Theres & pappa Nicklas att Vi finns Här..Nu och Sen..När det blir såå jobbigt, när ni känner er trasiga..så finns Vi här och lyfter Er, så mjukt, så tryggt..
Så om Ni faller, så fall..Ni landar så mjukt...och så hjälper vi er upp..sakta sakta..
Tille liten..drömmer du? Vad drömmer du? Om nåt varmt och tryggt hoppas jag..Du vet att Han som Alltid Väntar, han väntar..med sina tre Änglar. Ljusets Ängel, Hoppets Ängel & Tröstens Ängel..
Ljuset Ängel - så att du hittar, Hon lyser starkt för dig..
Hoppets Ängel - Som gör Dig glad och modig, Hon spelar på sin flöjt, som har ljud som fågelsång..
Tröstens Ängel - som kommer till oss här, vi som blev kvar, vi som Längtar och Undrar..och när Tröstens Ängel hör oss gråta, så kommer hon, så tyst så tyst..och hon tar alla våra tårar, och hon hör våra hjärtan slå..och så står hon så nära så nära oss..hon säger ingeting, hon bara vakar brevid oss tills vi inte gråter mer..då går hon lika tyst och stilla som hon kom..ända tills nästa gång..
Vill ge er så mycket..men Ni har redan Allt man kan ha..Varann..
Så jag sänder Er så många Trygga, Varma, Stolta och Mjuka Kramar fyllda med Tröst och Mod..Ni närmar ER Livet efter nu...jaa..
Till ER, Familjen som Gett så mycket, utan att Kräva nåt tillbaka..Ni har Gett och Gett och Gett..för att Ni Älskar..Tille, Varann, och Livet..det Beundrar jag ER för..i resten av mitt Liv..när jag tänker på Kärlek, Mod och Styrka så ser jag Er..Vilken Kärleksförklaring...Den största...Kärleken Vinner...Kärleken Vinner...
Tille Tille..i Mitt Hjärta..DU Är Ljuset Som Alltid Stannar Kvar...
KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM Kämpande Älskande mamma Therese, pappa Nicklas, Liam Tigern, söta Dea och Tille Tille Tille...Segla på ett Moln, Vill Du följa med mig då..