• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Tesan81
    i såfall.. Lycka till på färdenGråter

Älskar min Villemo
  • ErikaH

Lille Tille...jag är så ofta jag kan in och läser om dig. När jag läser din mammas dagbok ikväll och alla fina inlägg så rinner tårarna, för jag förstår att det är dags för dig att bli en riktig ängel, snart. Och att du kommer få det jättebra med alla andra små änglar och alla andra som lämnat jordelivet. Vi är många som kommer sörja efter dig men jag känner också tacksamhet över få vara med om denna enorma kärlek och omtänksamhet som finns till dig. Det får mig att ge mer och vilja ge ännu mer kärlek och omtänksamhet till mina barn, min familj och min omgivning. Tille, du och din familj har under din korta tid på jorden ingett stor insikt om människans godhet och om vad som är viktigt i livet. Jag önskar nu av hela mitt hjärta att du slipper ha ont och må dåligt din sista tid här på jorden.
    Kärleksfulla och ömma kramar.
    Sov så gott.

• BEllens mamma

Ännu en dag i ditt liv har gått Tille-man... du är en liten kämpe som vill ge dina föräldrar så mycket kärlek du bara kan innan du bestämmer träff med änglarna... så du kämpar och kämpar vidare, mot alla odds, och du är en tapper prins Tille, en riktig liten riddare som är älskad av många nu, gamla som unga, i detta avlånga land.

Det är mitt i natten för en liten kille som du... de flesta barn sover... men jag ville bara titta in här och titta blåsa lite över din lilla kropp, lindra smärtan, och önska dig en natt full av goda drömmer och frid.

Natti, natti Tille lille... i morgon är en annan dag, men vi tar en dag, ett ögonblick i sänder...

Kram Lotten, lilla Ellen med familj från Linköping

• moa marcus mio mamma

lillemantösa:.. du skriver så otroligt fint min tårar kan inte sluta rinna....

• kela81

Kikar in och säger go natt till lilla Tille och resten av den underbara familjen

• Kollsmitt

LillemanTösa: Inte mina tårar heller....

• CrystalHeart

Då var kvällen och natten här igen.

Känns som att inga ord längre räcker till för att beskriva alla känslor som rusar omkring i ens inre.

Lille Tille vännen, du finns i mina tankar hela tiden, vare sig jag är vaken eller sover.
    Du har rört vid det allra känsligaste i mitt inre, och du kommer för alltid ha en plats i mitt hjärta.

Hoppas natten ger dig ro och vila.
    Och att dina drömmar är fyllda med glädje och kärlek.

Jag sänder er all styrka som jag kan uppbringa!

*kramar om* hela Tillefamiljen,
    och önskar er en riktigt God Natt.

• ripcurl

Ännu en dag har gått med Tille här på jorden. Den tappraste av alla små pojkar kämpar på timme efter timme. Att du orkar lille vän...Kan inte förklara det med annat att du lever på din familjs kärlek, du kanske väntar in en stund då du känner att nu är jag- Tille, redo att sväva upp till mina änglar som väntar på mig med öppna armar?
    I himlen finns inga sjukdomar eller smärta- bara trygg värme och kärlek, som en omslutande famn som aldrig lämnar dig.
    Var inte rädd lille vännen och sov nu så gott.

• Berkemo

God natt alla som läser detta! God natt Tille med familj.Sov gott!

Svar på tråden Tilles tråd