• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Maritk

Godnatt Tille, lilla vän!
    Tänker på dig och hoppas att du inte har ont...
    Du är fantastisk och har berört mig så mycket. Går in och läser om dig och tittar på alla fina bilder av dig flera gånger om dagen. Dina föräldrar har delat med sig så mycket att det nästan känns som att man känner dig nu.
    Känns så sorgligt att du är på väg bort från livet men samtidigt vet jag att det kommer att bli så skönt för dig då.
    Du kämpar verkligen på... Ibland undrar jag vad du tänker på själv de stunder du är vaken?? Vet du om vad som är på gång??
    Tänker på dig, lilleman! Du är så otroligt fin kille!

• januari82

God Natt Tille med familj!

Vi tänker på Er!!!

Varma Kramar från Therése med familj

• Anne74

()
    []
    []
    []
    []

Tänder ett ljus för Tille och hela hans familj. Sov gott lilla Tille.
    Kram Anneli med familj

• koje

Har vårt ljus tänt här inne och 2 st på trappan utomhus ståendes brinnandes för bara just dej Tille.

Tänder ett här med ()
    II
    II
    II
    Natti natt Tille lille och sov så gott. Mamma skriver att de har problem att väcka dej. Somna du in vännen var inte rädd änglarna tar emot dej med öppen famn.Usch nu sprutar tårarna igen för jag vet inte vilken ordning idag.

Vår minsta dotter på 8 sitter på sin dator och hon frågade vad jag gjorde jag tittar på Tilles sida skrev jag. Inte nu igen mamma det har du ju gjort hela dagen. Kan inte låta bli skrev jag för han mår inte alls bra.

Alla våra barn önskar att dina föräldrar pussar dej med fjäderlätta pussar på pannan och ger dej fjäderlätta kramar med massa av styrka. Du har uträttat så mycket stort här på jorden Tille. Du e en liten man en liten ängla kille. som man inte kan låta bli att älska fast jag inte känner dej el dina föräldrar så berörs jag ändå av allt runt omkring dej.

Vi skickar härifrån skåne en massa styrke kramar och pussar till dej Tille och till dina föräldrar och syskon.

Natti natt än en gång lille Tille och sov så gott o dröm vackra fina drömmar.

Från hela familjen Haack som har svårt att gå o lägga sig i kväll du finns i våra tankar vännen.

Natti natt.

• LillaMalin
    God Natt Tille!
    Hoppas på en lugn natt utan smärtor!
    Stor Kram till dig och din familj!
    Tänker på er varje dag!
  • 2 barnsmamma

Godnatt till sötaste lille Tille och hela din familj!

Tårarna sprutar och alla mina/våra tankar går till dig och de dina ikväll och inatt!

Massor av varma kramar till din mamma,pappa syster och bror! Och en fjäderlätt smekning på din lille kind Tille!

• Bondy

Godnatt Tilleman, må änglarna vara på väg!

Många kramar

• missmimmi

Tille lilla Tilleman så liten men så stark,

En enkel till Nangijala är ju allt som
    Tille Tilleman begär och det säger allt
    ATT DÅ ÄR MAN STARK

Kram på er alla Vi ses i Nangijala

Svar på tråden Tilles tråd