• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • nilla77

Vill bara sända mina varmaste kramar och tankar till er. Hoppas att Tille får somna in snart. Vi tänker på er!
    Kramar Nilla

• mammas skatt

Beundrar er styrka...
    Kramar till er..

• Jojjanna

Saknar ord för vad jag känner... har gråtit många tårar och tänkt på er väldigt mycket de senaste dagarna.

Jag önskar att lilla Tille får sova gott inatt utan smärtor och fylld av kärlek...

• Kathrine

Tille-lille

Jag önskar du visste hur många i vårt avlånga land som ständigt har en tanke på dig och din familj. Du kämpar och kämpar , du är vår stora hjälte likaså dina föräldrar.

Jag får hoppas att natten blir lugn

Sov så gott Tille och resten av familjen

Många stärkande kramar från mig

• Renee78

Gonatt Lille Tille. Jag hoppas att du får sova riktigt riktigt gott inatt utan att ha ont. Om du bestämmer Dig för att vakna imorgon så är det fint men vi förstår så väl om du inte gör det. Vi är många många son kommer att sakna o sörga dig, Underbare Tille.

En Stor Varm Kram Till Therese, Nicklas, Liam o Dea
    Du Tille Får En Försiktig Snusning På pannan

• minisnutt

Jag beundrar er verkligen för att ni är så starka! Tårarna rinner nerför ansiktet när jag läser här.
    Ser att Tille är lite svårväckt. Pussa han lätt på pannan från oss.
    Ni är jämt i våra tankar.
    Många kramar Desiree

• Hopeful

Godnatt lilla Tille...du e en sån otroligt stark och fin liten kille....Hoppas att du får en lugn o skön natt...Mina tankar går till er starka underbara familj. Kramar

• AdaPada

"Eg Ser" av Björn Eidsvåg, norsk "rockeprest"

Eg ser at du er trøtt
    Men eg kan ikkje gå alle skritta for deg
    Du må gå de sjøl
    Men eg vil gå de med deg
    Eg vil gå de med deg

Eg ser du har det vondt
    Men eg kan ikkje grina alle tårene for deg
    Du må grina de sjøl
    Men eg vil grina med deg
    Eg vil grina med deg

Eg ser du vil gi opp
    Men eg kan ikkje leva livet for deg
    Du må leva det sjøl
    Men eg vil leva med deg
    Eg vil leva med deg

Eg ser at du er redd
    Men eg kan ikkje gå i døden for deg
    Du må smaka han sjøl
    Men eg gjer død til liv for deg
    Eg gjer død til liv for deg
    Eg har gjort død til liv for deg

Hoppas att Ni svenskar kan förstå denna norska låt text. Om inte så översätter jag den.

Tänker på Dig Tillisen och Din underbara familj. Hoppas Ni får en lugn natt.
    Kramar till Er

• flingflong

Goa, goa lille Tille. Sov så gott och dröm fina drömmar. Lek så mycket du bara kan där hos änglarna sen. Jag hoppas jag någon gång får träffa dig där uppe. Få titta in i dina stora blå. Goa, goa lille Tille.

Många varma kramar till er ifrån oss här hemma. Ljusen lyser här på bordet.

Svar på tråden Tilles tråd