• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Magulli

Lille Tille...

Ska du inte finnas här på vår jord mera...

Tomt, så tomt det kommer bli...

Jag önskar av hela mitt hjärta att resan upp till blå går utan smärta och på lätta vingar...

Lille Tille...

Sov sött...

Kramar till dej o din familj

• Hemgårn

Tille, du, jag stannar här hela kvällen. Kaffepannan står på och jag har bunkrat upp med lite rättningsarbete.. Jag finns här killen.

lfl.mine.nu/tille

• olivettan

Ville bara kika in en liten sväng till.
    Har just läst att Tille är svårväckt.
    Tårarna bara sprutar, men vet att det är skönast för honom att få somna in.
    Therese, jag önskar att jag hade hälften av din styrka, ork och mod.
    Ge TillePrinsen en försiktig puss och kram
    Många Jättekramar till Världens bästa föräldrar

• 74Alfons

God natt lille kämpe. Änglarna står beredda med sina utsträckta händer. Många många pussar på din panna. Henriette

• Liamsmamma Fia

God natt och sov gott du store lille hjälte. Måtte nattens mörker ge dig och din familj den ro och vila ni så innerligt behöver....

• Nea02

Vill bara skicka en hälsning och visa att vi tänker på er.

Jag har följt er ett tag, men det är första gången jag skriver något här på FL, så jag hoppas att det blir rätt.

Kram Nea

• AnnaCarina

Therese, vill önska hela familjen en god natt, vad det än innebär, det gör mig så ont att höra att din lilla fjärilspojke tynar bort framför ögonen på dig och Nicklas. Men jag vet att Tilleman har valt er med omsorg, för han visste vilken ovilkorlig kärlek ni skulle ge honom under hans korta liv här hos oss.

Johannes Brahms vaggvisa

Nu godnatt lilla vän,
    natten nalkas igen.
    Må i drömmen du få,
    skåda himmelen den blå.
    Och med sol i ditt sinn,
    bryter morgonen in.
    Ja, med sol i ditt sinn,
    bryter morgonen in.
    När till ro du dig lagt,
    ljusets änglar slå vakt.
    Och i drömmen du ser,
    Kristusbarnet som ler.
    Sov nu sött, glöm vår vörld,
    på din paradisfärd.
    Sov nu sött, glöm vår värld,
    på din paradisfärd.

Stora styrke kramar inför denna natt, och en liten snusning till Tilleman, vi hörs i morgon!

Anna

• Esterella

Godnatt lilla älskade Tille, sov sött och hoppas du har det bra trots allt.
    Ditt korta lilla liv kommer att lämna stora spår efter sig, känns som att det börjar ta slut nu, jag gråter för att du fick ett kort liv, men kanske det var nån menig med det, det känns så, du har berört så många människor, gett oss en tankeställare.

Varje gång jag läser i din tråd så har jag en klump i magen, finns han med ännu, det är med sorg i hjärtat jag måste inse att det snart är så, godnatt lilla söta, dina föräldrar är underbara som klarar av att dela med sig av sin vardag med dej, tack så mycket för det.

Sov sött lilleman.........

Svar på tråden Tilles tråd