• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Berkemo

Hej Therese undrar bara om Tille ligger ensam när han sover eller om det alltid är någon i närheten av honom?

• Lilla Bus

God natt och sov gott Tille lille. Hoppas du inte har så ont i natt.
    Inte bara mitt hjärta har du berört utan så många människors. Du har en sådan stor visdom för att vara så liten!
    Mitt ljus är tänt för dig ute på trappan!
    Hela min familj hälsar till dig och din familj!

Kram och lätta snusnigar ifrån oss!

• Morots mamman

LillemanTösa::: vad vackert du skrev nu sitter jag här å gråter igen, över att tille måste lämna så vackra fina människor efter sig, hoppas någon möter honom så han slipper vara ensam lilla fina tille killen....

• moa marcus mio mamma

kanske sista gången man får säga godnatt till TILLE.. sov så gott!

Vid himmelens grind
    där blåser en vind
    från närmaste stjärna
    så sval på din kind

Vid himmelens grind
    står tofflor på rad
    när barfota änglar
    går molnpromenad

I himmelens sal
    är väggarna blå
    där leker vår Herre
    tittut med de små

• Tesan81
    GråterHämtar dom dej i natt lille vän?Gråter

Älskar min Villemo
  • Harlots House

Godnatt lilla lilla gubben. Jag hoppas att din natt blir lugn och skön och att dina föräldrar får sova gott. Vandra vidare lille vän om du vill det nu, mamma och pappa stannar alltid hos dig ändå och vet att du finns där. Kramar och all världens ljus till familjen som vunnit hela Sveriges hjärtan.

• JohannaAxelsson

Till Therese, Nicklas, Liam och Dea

* + . * .
    * *. Vänner + . *
    . är som stjärnor + . *
    + du ser * . +
    .* . * dom inte alltid .* . *
    . + . * men du vet +
    att dom alltid * .
    + * finns där för dig! * . * .
    * . + * + * . *

• Cingla

Tack för ditt svar!
    Sov gott nu vännen, nån finns alltid på fl om du behöver!! Godnattkram!

Lillemantösa: nu gråter jag.... det du skrev om änglar var det vackraste jag läst!
    Kram på dig med!

• Kollsmitt

Gonatt Tille lille....Gonatt Therese, Nicklas, Liam och Dea!

*mitt hjärta gråter...Kramar varsamt er allihop*

Svar på tråden Tilles tråd