• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Happy me

Det är något bortom bergen,
    bortom blommorna och sorgen.
    Det är något bakom stjärnor,
    bakom heta hjärtat mitt....
    (Dan Andersson)

Om det nu är dags att gå i natt,
    jag kommer aldrig glömma dig!
    Du finns i mitt hjärta
    och låter mig alltid påminnas
    att älska mina barn ännu lite till
    än jag någonsin trodde var möjligt
    och vem kunde annars lärt mig det?

Somna i ro lille Tille,
    jag blir ledsen ja visst!
    Men av sorgen kommer lättnad
    att nu är du från smärtan fri!

Sov gott kära lilla barn!

• JohannaAxelsson

Ja ännu en dag har lille Tille varit med oss alla här. Det är alltid lika nervöst att titta i din dagbok på morronen och jag håller alltid andan en liten stund innan jag sett vad som står. Jag hoppas ni alla får en skön natt med sömn.

Många kramar till er alla och en försiktig på puss på Tilles panna och en smekning på hans kind

• apriltjej

Alldeles för kort tid du fick här lille Tille....Men ändå har du lyckats med så mycket mer än de allra flesta...du har lyckats att beröra så många människor, tänk så många du har samlat här hos dej...Så många som tänker på dej och önskar dej det allra bästa...
    Så många vi är här nu och är med dej...
    Du kommer alltid, alltid att vara med mej.
    Du har lyckats med något som väldigt få har gjort..
    Du har lärt så många om vad livet egentligen är, hur viktigt det är att ta vara på det som vi har...
    Du har visat oss kärlek, värme och medkänsla....
    Du kommer alltid att vara med mej...

• Memo

Go natt Tille, försök att sova ordentligt nu. Det blir bättre på andra sidan och du kommer att möta din familj igen så småningom, inte nu men senare. Du behöver inte stanna kvar längre, du har fått ett ok att det är dags för dig att genomföra en annan resa än den du färdas på nu.
    Therese med familj, jag beundrar er styrka och det är det nog många som gör

Kram på er, tänker mycket på er

• Maggan78

God natt Tille!

Sitter i Piteå och kommer inte kunna vara inne lika ofta. Ska försöka titta till dig så ofta jag kan!

Kramar //Maggan

• beibikär

Gonatt lille Tille! Hoppas ni ALLA får sova gott inatt! Massor av styrkekramar sänder vi er! Imorgon är en ny dag och den vet ingen något om...lev nu för stunden och ta vara på varann och på vad livet ännu ger...

• nena4

Godnatt Tillelille! Har just snusat på min lilla Greta och önskar dig och din familj en lugn och fin natt! Många snusningar till dig och en liten fjäderlätt puss på din kind Helena

• LillaLulla

Lilla Tilleman, aldrig har jag sett dig och aldrig har jag talat med dig. Ändå berör det mig så djupt, när jag ser en så liten människa kämpa så hårt.

Sov så gott i natt, en varm styrkekram till dig och din familj. Ända långt borta från Finland...

• mette

Tille, älskade lille Tille, må din natt bli lugn och utan smärta. Din egen skyddsängel är vid din sida och tar över då din mamma inte kan följa dig längre!

Therese och familj, ni är otroliga! Jag tänker på er så gott som hela tiden. Känner hur orättvist livet är när ett litet oskyldigt barn ska drabbas så här! Jag blir så arg!
    Hur ska livet någonsin kunna väga upp detta för er!

Stora kramar till er!

• Fille Fjonkan

Godnatt, Tille lille vän! Tänk att du orkat stanna så länge trots att du inte kan äta och dricka just någonting. En sann liten kämpe är du, men jag hoppas du snart finner ro och slipper kämpa mer. Jag tänker på dig, min vän.

Jag önskar hela familjen en fridfull natt! Ni finns alla i mina tankar.

Många kramar / Fille

Svar på tråden Tilles tråd