• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • AiramE

Tittar in igen. Hoppas badet går bra! Kram

• Choko

Tänker på er, Tille med familj! Jag hittar inga ord för att uttrycka vad jag känner; Ni är så starka och jag önskar av hela mitt hjärta att lille Tille och ni andra i familjen får en så bra dag som möjligt. Många kramar/Sanna

• Therese6699

Dritten:
    Han började födas fram på vanlig väg. Men när hjärtljuden gick ned vid varje värk så valde dom att göra ett akut kejsarsnitt. Han hade navelsträngen två varv runt halsen.

Orsaken till att han inte vill äta tror jag inte att man vet riktigt fullt ut. Men en gissning är ju att såren på insidan blir värre och värre ju äldre han blir. Hur han ser ut på insidan vet vi tyvärr inget om. Men det är i alla fall min gissning.

• Killarna Larsson

Lilla gubben... du är så stark så stark. Hoppas verkligen att badet går bra.
    Tilles mamma o pappa ni är heeeeeeelt underbara, försök att ha en bra dag!
    Kram på er!!!

• Amani

Lilltille, det gör så ont att läsa hur svag du är... Hoppas att du och din goa familj får bästa möjliga dag, och njuter av varandra varenda minut! Vi tänker på er!

Många kramar och snusningar på pannan!

Amani med familj

• Luffarmor

god morgon Tille

Hoppas att badet går bra, läste just att du var svag så det kankse är snart dags att släppa taget.
    Ljusset är tänt hos oss här idga

Stolt mamma till Rasmus
  • Sessa82

Sitter här med tårar som rinner nerför mina kinder....

Lilla Tille... Du släpper inte taget... jag hoppas i allafall att du inte har ont mera....

Tänker på er hela tiden..... kan inte släppa er ur mina tankar....

Massa me kramar till mamma Therese, pappa Niklas, Storebror Liam och Storasyster Dea... och så en fjäderlätt puss på lilla Tilles kind....

////Veronica

• Who am I

Vad är det som gör badningen så jobbig för er?

• Achanta
    Så svårt att veta vad man ska skriva

Av det du skriver Therese så känns det som om slutet är väldigt nära. Fast har ju iofs känts så innan med. Tille är en riktig fighter så man vet ju aldrig.
    Hoppas att det går bra med badet, så skönt för Tille att bli ren och fin.

Ni är i mina tanker hela tiden.

Kram till er allihop
  • GladaVirre

Godmorgon. Är du trött nu Tille?? Hoppas du sover skönt och har det mysigt. Du verkar vara så lugn och trygg. *fjärilspuss*

Therese: Lycka till med badet, förstår att det börjar bli lungt där hemma nu. Du är så duktig, världens bästa mamma.

Massa mjuka kramar och en lätt vindpuss från
    Veronica, Alex, Patryk, Marie-Louise, Tom, Patricia, Lasse, Viktoria, Italo, Annette & Therese

Svar på tråden Tilles tråd