• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • therre
    Följer lille Tille i hans väg med sjukdomen! <3

Kyss
  • Matty

Godmorgon Tille och familjen!

Vad jag lider med er, kan inte sätta mig in i hur det måste vara att gå i genom det ni gör just nu, men jag kan i alla fall säga att jag beundrar er enormt. Jag vet att ordet "stark" kan låta fel, men det är en enorm styrka ni visar hela tiden, mot er själva och mot era barn. Bara att ni får vardagen att flyta och att ni tar vara på varandra, det är fantastiskt. Önskar er en lugn och skön dag, hoppas solen lyser på er som den gör här i stockholm i dag. Massor med kramar från Sofia med familj!

• Teskedsmamman

Men lille vän...Vilken krikare du är!!!

God morgon och välkomna alla till en ny dag, Tille, familjen och trådvänner!

/Magdis med Ludvig 040204 och Ian 051006
  • Moa och Max

Lilla Tille vad väntar du på? Ibland är hjärtat på tok för starkt när de inte behöver vara starkt. Tille lille, du har mamma och pappa vid din sida, dom lämnar dej aldrig, du har storebror Liam vid dej och han älskar dej så otroligt mycke. För han e du den allra finaste lille bror som finns. Store syster dea kommer snart ocj snusar dej så där underbar ljuvligt på pannan och pratar så där mjukt och härligt med dej, bara 2 dagar kvar tills hon kommer. Är de kanske hon du väntar på? Är de kanske som så att du väntar in hela familjen så att du kan ta adjö av alla på samma gång?

De gör ont å se att du är så svag just nu och om jag bara kunde trolla med knäna så skulle jag sitta och trolla för fulla muggar! Badet verkar oundvikligt men ska du iväg så kanske de är smartast å vara ren! Inte kan du väll vara smutsig när du ska fara iväg mot nya äventyr.

Mamma Therese och Pappa Nicklas. Ni har visat mej att man aldrig ska säga hej innan man är över bäcken och inte förens jag fick ta del utav erat liv har jag insett hur jäkla lycklig jag är med mina 2 barn! Jag är otroligt tacksam för de och tänk att en så liten parvel kan föra samman så många olika människor i sverige.
    Tusen liljor till er och tusen små härliga mjuka små ulltussar till Tille

• skåne84

Godmorgon Tille! hoppas ni får en treevlig dag utan smärta i högre grad. Hoppas badet blir bra utan smärta Tille jag tänker på dig våga släppa taget....
    Många styrke kramar sabina & cazper vi tänker på er

• LillemanTösa

..Tänker på Er, Therese,Nicklas & Tille...Många Många Kramar..

Kikar in snart igen..

• Cissi1

Beundrar er. Ni är så otroligt starka. Hoppas att Tilles bad går bra idag och att det ej är för jobbigt varken för honom eller Er.

• Makkan

Tille Tille Tille

Vilken superpojke.
    Att du bara orkar.
    Det kan bara bero på en sak.
    Att du har en supermamma, en superpappa, en superbror och en supersyster som öser kärlek över dig. Men det visste vi ju redan. Hoppas att badet går bra så du får en skön sovstund sen. Du vet att du får flyga iväg till molnen om du känner det. Men jag förstår att du inte vill lämna dina nära och kära i första taget.
    Massor mjuka varma kramar till Tille och din familj från Makkan & Tilde.

• margarita

God morgon älskade Tille

Tack för att jag får vara med dig, du har gett mig så otroligt mycket fast jag aldrig träffat dig.
    Du är det första jag tänker på när jag vaknar och det sista innan jag somnar, och så kommer det nog vara en lång tid framöver.

Kram på hela familjen

• Mimmsi

Tänker på er! Kram från Mimmi & Helmer.

Svar på tråden Tilles tråd