• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Nalle Puh73

Stark
    Att vara stark är inte att
    aldrig falla, att alltid veta,
    att alltid kunna
    alltid orka skratta,
    att hoppa högst eller att
    vilja mest
    lyfta tyngst, att komma
    längst eller att alltid
    lyckas
    Att vara stark är att se livet
    som det är, acceptera dess
    kraft och att ta del av den,
    att fall till botten, att slå
    sig hårt och att alltid
    komma igen
    Att vara stark är att våga
    hoppas, när ens tro är
    som svagast
    Att vara stark är att se ett
    ljus i mörkret, och att
    alltid kämpa för att nå dit

Okänd.

Stora kramar och en fjäderlätt blåsning på Tilles lilla panna/ Linda

• Killarna Larsson

Tänker på er hela tiden...!

Tittar in igen om en stund o ser om det står nå nytt om dig lille Tille..!

Hemgård: du skriver så fint till Tille...

Ha en bra kväll!

• IrmelinFraNorge

Titter innom og håper dere koser dere med lille helten de siste stundene. Vi tenker på dere og dere finns i våre hjerter. Kram.

• Athena1979

Hej lilla älsklingsvän. Jag änskar så innerligt att jag kunde göra något för dig. Men jag vet att snart kommer en av himmlens vackra änglar, knackar på din dörr och sträcker ut sin hand, hon vill hjälpa dig, hon kan hjälpa dig. Det är ok att ta hennes hand nu, Tille. Mamma och pappa är redo, du finns kvar hos dom i deras hjärta och du har för alltid din familj med dig i ditt hjärta och du kan titta till dom när du vill. Tiden finns inte där uppe, du kan leka och busa med de andra barnen, tills den dag när du möter mamma och pappa igen. Då vet jag att du kommer att ta hand om dom precis så som de gjort med dig. Eran kärlek är evig. Därför är det nu ok att släppa taget. Tille, min vän, du kommer inte att behöva lida mer, var inte rädd gubben, det finns många som tar hand om dig när du kommer. Du fantastiska lilla pojke som har fått så många människor att känna kärlek, du har varit otrolig. Tack Tille för att du berört mig så. Så, nu lille vän... sov gott, vila ut ordentligt, för du kommer att få leka mycket när du vaknar igen. Vi ses snart igen. *Kramar*

• BEllens mamma

Det är bara jag lille Tille-mannen som kikar förbi och ser om det finns något nytt att läsa om dig sedan badinlägget. Men jag kan inte hitta något mer... Hoppas att du har det bra och att du bygger vackra slott i drömmen där du kan bo med din prinsessa!

När jag var liten hade jag en affisch på väggen på vårt land. Och på den fanns att läsa:

"DET FINNS ALLTID NÅGON, NÅGONSTANS, SOM ÄR SOM DU, SOM KRAMAR SIN NALLE OCH SER UT I VÄRLDEN"

Och på bilden var det ett barn som stod och kramade sin nalle... Jag önskar att de affischerna fanns ännu, då hade jag skickat den till dig lill-prinsen!

Kramar från mamma Lotten med bus-Ellen i famnen

• BEllens mamma

Det är bara jag lille Tille-mannen som kikar förbi och ser om det finns något nytt att läsa om dig sedan badinlägget. Men jag kan inte hitta något mer... Hoppas att du har det bra och att du bygger vackra slott i drömmen där du kan bo med din prinsessa!

När jag var liten hade jag en affisch på väggen på vårt land. Och på den fanns att läsa:

"DET FINNS ALLTID NÅGON, NÅGONSTANS, SOM ÄR SOM DU, SOM KRAMAR SIN NALLE OCH SER UT I VÄRLDEN"

Och på bilden var det ett barn som stod och kramade sin nalle... Jag önskar att de affischerna fanns ännu, då hade jag skickat den till dig lill-prinsen!

Kramar från mamma Lotten med bus-Ellen i famnen

• cattis10

Hej lilla vännen att du orkar. tänker på dig. kramisar

• BEllens mamma

Kan någon hjälpa mig så att jag slipper skicka iväg dubletter jämt??? Trots att jag bara klickar en gång blir den nästan alltid två... *förlåt* Det är något som inte stämmer här...

• n k

Athena1979
    Fint skrivet!
    Jag hoppas också att Tilleman släpper taget, till friheten!

• ChinaRoses

Tille!
    Du finns i mina tankar varje sekund.....................
    Jag håller din lilla hand i min.
    Åsa

Svar på tråden Tilles tråd