• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • abovo

Å, han är så söt på bilden. Jag känner med er, tänker att det kunde vara min son och inser hur det skulle kännas
    Kramar om er extra mycket

• Rooya

Hejsan tille lille....jag e så ledsen att du måste gå igenom detta, det är inte rättvist. Hoppas bara att du snart får somna in i lugn och ro med dina närmaste och käraste vid din sida. Då får du ta det lungt på ditt favvo moln och vaka över din familj. Therese jag vill tacka dej att du delar med dej av tille....han får verkligen en att tänka om lite och inte ta någon/något förgivet. Tänker på er varje dag med gråten i halsen och varje dag hoppas jag på att jag får läsa att han har gått vidare nu så han slipper lida mer. Det är inte ett värdigt liv för en underbar bebis som tille, han har tur som har er. Ni ska veta att tille inte har lämnat någon oberörd, vi alla älskar tille för den modige kille han är....puss på er alla.

• annca

Lille vän, det kommer att göra ont i oss alla när du går, men ändå vara ljust för vi vet att du slipper att ha ont mer då.
    Vi önska nog alla att du hade fått växa upp till en kanske lite skör men ändå frisk pojke, men det ligger inte i vår makt, hur mycket vi än önskar och gnider vår andelampa. Men du har ändå i ditt korta liv åstadkommit något stort, och kanske hjälpt andra bebisar i framtiden att få en ljusare framtid.
    Du är en liten stjärna, Tille!
    ..............
    ..__^__...
    ..\....../....
    ../......\....
    ..---.---....
    .....v........
    ...............

• Berkemo

Har varit ute och gått och fått lite frisk luft, jätte skönt!( +10 och strålande sol.)Inget nytt om lille Tille,hoppas att han sover skönt.

• usse

tänker på dej lille tille hoppas du har det bra i din kamp mot plågoandarna ..till tilles mamma jag tänker på dej och din smärta jag hoppas du har ett bra stöd varma kramar mia

• ripcurl

Sover du sött lille vän? Har änglarna kommit och omfamnat dig ännu? tänker på dig hela tiden lille Tille

• Eija77

Tille, hur har du det nu? Har inte hört något på ett tag. Du kanske sover gott och snusar på bamse-snuttisen..... *snusningar på pannan*

• nena4

Hej Tille! Mina tankar finns hos dig; vill bara att du ska ha en lugn och trygg eftermiddag och kväll. Många snusningar från Greta och hennes mamma och pappa

"Du är allt"

Du är allt jag någonsin önskat
    du är allt jag någonsin drömt
    du är den som får mig minnas
    alla drömmar jag har glömt
    du är den som får mig hoppas
    du är den som får mig le
    all mig kärlek får du bära
    hela livet vill jag ge

Shirley Clamp

• Hemgårn

Tille, det är nu en stund sedan den mamma var hos oss och berättade hur det är fatt med dig. Jag vet ju hur det är fatt, lille kompis, och tog mig friheten att boka den finaste stolen i din kupé. Alla stolar är ju lika fina, men för mig blir din stol finast. Så det så. Jag passade också på att fråga om det fanns många fina ängar med gärdsgårdar och stora stenbumlingar på. Det skulle det visst göra. Massor. Jag litar på att du, min lille vän, väljer ut en bra plats för innan du vet ordet av står jag där. Jag lovade ju att fixa lite käk så potatismoset och korven kommer också att vara där. Det funkar så i evigheten. Allt man vill ha finns där. Förutom alla man älskar då. Men de kommer. Ibland när man blir lite ledsen kan man få kika ner på sin familj och se hur de har det. Det tycker jag verkar som en bra grej. Eller hur?! Man vill ju hålla koll på dem.

Jag tror minsann att jag måste ner i tvättstugan igen. Jag tar Olle med mig.

Snusningar, din Internetkompis Magnus
    lfl.mine.nu/tille

Svar på tråden Tilles tråd