• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • mh1

Tänk så många människor du berört lille vän! Du är fantastisk!
    Och dina föräldrar är fantastiska!
    Jag tror du ändrat mångas prioriteringar och värderingar här i livet.

Du finns för alltid i mitt hjärta, kommer aldrig glömma dig.

Tänder ett ljus för dig hjärtegryn!

Mjuka snosningar på din panna och varma bamsekramar till dina föräldrar!

• AdWi

Försöker att skriva en rapport men tankarna vandrar hela tiden till dig, Tille..vackra, fina fjärilspojken.. Du har tagit en del av mitt hjärta för evigt!

Många tusen, stärkande kärlekskramar till hela familjen och ett par snusningar på Tilles vackra ansikte.
    KRAM KRAM

Hemgårn: Vad vackert du berättar.

• Kalina

Hoppas solen skiner på dig i dag Tille...

Lilla bus...mammas kärlek.
  • Flutterby

Tille: jag var på promenad med min lillkille idag och vi såg tre fjärilar. Då tänkte jag på dig. Du kommer att bli lika vacker när du får dina vingar! Ha det så bra du bara kan, hälsa till din underbara familj. *kramar*

• puhbear

Tårarna tar sig nedåt på kinden...
    Tille, du är så svag nu...
    Det finns bara en väg att gå och jag hoppas att någon snart öppnar dörren för dig så du får kliva på.
    Ditt liv är slut men inte minnena av dig, de är så enorma! ! !
    Du är en gåva för oss alla. En gåva till lyckans land. Du har öppnat mitt och säkert många andras hjärtan.

Jag har börjat tänka på ett annat sätt nu, Tille.
    Jag förstår att det vi har skall vi ta vara på.
    Jag älskar numera med HELA mitt hjärta HELA min omgivning.
    Jag inser att jag tidigare sett saker o ting ur en kritisk vinkel alldeles i onödan.
    Numera granskar jag saker med ett positivt öga och väntar med kritiken i allra sista hand.

Du och din familj är så fantastiska! Du kommer alltid att leva! Du kommer alltid att finnas!
    Det är bara det att du kommer att finnas i en annan kostym.
    Var inte rädd för att lämna dina gamla kläder... den här kostymen kommer sitta mycket bättre. Den är skön o du kommer må bra i den. Var inte rädd!

*LOVE*LOVE*LOVE*LOVE*LOVE*LOVE*LOVE*LOVE*LOVE*LOVE*LOVE*LOVE*LOVE*LOVE

• ThomasW

Jag kom och tänka på en rad från Ulf Lundells Barn:

Barn blinkar ögon
    och sen är du såld
    Barn tar dig tusentals mil härifrån
    Barn är det enda som finns
    Barn ler så underligt när du är i vrån
    och skäms för dom minnen du inte minns

Vi glömmer ibland hur det var att vara barn. Allt är spännande och allt kan bli till ett fantastiskt äventyr. Även Tille verkar vara ivrig över att upptäcka livet som om han vet att det är bråttom.
    Det gjorde mig så ledsen att läsa att Tille nu börjar bli svagare. Det har ändå varit fantastiskt att läsa om hur mycket Tille har orkat trots lite mat och vätska. Jag förundras över var han hämtar sina krafter ifrån.
    Tille, du har fått mig såld med dina stora blå. Du påminner mig om hur viktigt det är att ta vara på livet och inte låta livsglädjen förvinna i alla "måsten".
    När dina blå släcks någon dag och allt blir lungt minns då hur du fick så många människor att inse vad som är viktigt här i livet. Det är inte lite du har gjort, Tille.

• Gilga

Lilla prins Tille..hoppas att du sover gott nu,och att du drömmer om något roligt,till exempel det fina tåget som din goa vän berättade om.*L*..det skulle vara nåt det..
    När du lämnar din familj..och oss andra som du berört så otroligt mycket,så kommer det att bli så tomt,men vi ska göra vårat bästa för att ta hand om mamma,pappa,Liam och Dea..

Sussa sötast lillprinsen..vi hörs snart igen...varm snusning på din panna

Nilla

• flamman01

Är det någon som vet hur mycket boken kostar och pinsarna?

• IrmelinFraNorge

Titter inn og ønsker dere en fin dag. I alle fall en så fin dag som forholdene tillater.
    Snuser på Tilles panne.

• mamma990305

blev väldigt rörd av den sidan med bilder på tille som andra gjort jag börja tom att gråta den är jätte fin o jag tror therese o niklas uppskattar den .

therese hur mår tille nu tänker på han väldigt mycket ha själv en son i den åldern o helt ärligt jag kan inte tänka mig vad ni går igenom hade det varit min son hade jag varit förstörd ni är otroligt starka människor o ni gör verkligen det bästa för tille han /ni har fångat mångas hjärtan o alla tänker på varje sekund hoppas allt är bra med han o er . kram

Svar på tråden Tilles tråd