• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Moa och Max

Försöker å städa här hemma men jag stopas upp ständigt av att jag tänker på er ursöta pojk! kom å tänka på en pojke jag läst om, en liten pojke som dog i cancer. Kämparnas konung kallade hans mamma han för och den beskrivningen passar in på Tille rätt bra tycker jag. Sällan har vi väll skådat ett barn som kämpat så in i norden med å peka finger åt döden? Han väntar på något men de är bara han själv som kan svara på vad!
    Måste ta hand om disken, städandet, tömma kattlådan men min tanke kommer aldrig å lämna Tille lille!

• MissWiren

Mina tårar vill inte sluta rinna ner på kinden för din skull hjärtat!! Snart e ängeln här och ska hämta dig och föra dig till en underbar plats, där du slipper smärtan, men får lika mkt kärlek som du fått här nere av dina föräldrar och alla oss!!! Du e så stark och en riktig kämpe, du vill vara hos din mamma och pappa så länge det går, vilket vi alla förstår, men snart som sagt kommer hon och hämta dig, så vi ses igen Tille...(L)(L)(L) KRRAAAM!!!

• Anna Popp

Lille Tille, du och din familj finns i mina tankar varje dag

• Berkemo

Vilken tur vi har som får vara med i (eran)denna underbara familj. Förstår inte hur ni kan vara så lugna och orkar dela med er till oss alla frågvisa. Hoppas bara att ni är lika starka efteråt.Har ni lika fint väder som jag? Hoppas det.Kram

• Magnecyl

Lilla söta Tille, vi är många som tänker på dig och din familj nu.
    Hittar inga ord för att beskriva hur orättvist och fel det känns att det kan finnas en sjukdom som din (och Kristoffers). Hoppas du sover lugnt just nu med din mamma och pappa intill dig...

Klistrar in ett stycke ur låten "Himlen" med Ratata som betydde mycket för mig när min mamma gick bort.

"i mörkret utanför fönstret där tänds en stjärna inatt
    jag bär på allt du gav till mig som en ovärderlig skatt
    jag önskar att jag hade hade kunnat få säga tack

och jag minns ljudet ute i hallen där du tog av dig dina skor
    och du sa att jag skulle få likadana en dag när jag blev stor
    jag håller ett fönster öppet ifall du kommer hem

(ref) och i himlen, där får du det bra
    i himlen, därfinns allt du vill ha
    som du inte fick här

vi förlorar och vi sörjer men det goda lever kvar
    och det ljuset som du tände i mig det har jag alltid kvar
    så hälsa gubben i månen från mig"

• Flutterby

annca: skicka ett meddelande til "Tillespappanicklas" inbox, så berättar han hur du beställer pins.

• ninamaj

Kram på dig Tille,och kram till din mamma,pappa och storebror,det gör ont i hjärtat lille vän, att se hur ond en sjukdom kan vara mot ett så fint barn.

• Maria K79

Hej lilla Tille vän! Vill bara att du ska veta att du finns i våra tankar hela tiden. Du är den tappraste lilla kille vi vet. Massor av kramar till Dig Tille Från Maria,Matilda,Moa,Maja och lilla Mira.

• n k

Tårarna rinner idag.....
    Hur mycket till orkar du Tilleman?
    Tänker på er!
    Nanna

Svar på tråden Tilles tråd