• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • marie 37

Då var det kväll och mörket har sänkt sig över Helingborg.
    Dina ögon Tille kommer alltid att lysa i mitt minne.
    Jag hoppas att din mamma och pappa någon gång
    kommer att förstå hur mycket du Tille har betytt för ofantligt många människor.
    Denna KÄRLEK och VÄRME och KRAFT att kämpa som kommer från din mamma och pappa smittar av sig och jag hoppas att ni i familjen känner all den kärlek och värme som kommer tillbaka.

Orden räcker som så många gånger inte till.

Godnatt Tille och dröm sött ! Många snusningar Marie

• Yessi79

Hoppas ni får en lugn natt.
    Ni finns alltid i våra tankar och hjärtan!
    Sov gott!
    Mvh Jessica, Dennis & Mathilda 050925

• Berkemo

Sov gott Tille! Hoppas att du slipper all oro och smärta snart. Tänk om du fick växa upp och se vad många det är som bryr sig om dig. Alla dessa fina dikter och sånger som du har fått hade väl varit roligare om du fått läsa själv. Alla fina ord och presenter. När du kommer till andra sidan får du öppna din minneskista som din snälla mamma har gjort åt dig. Kram lilla vän vi ses!

• Pussgurka

Även vi har ljuset tänt för dig, lille vän! Ett ljus för att visa dig vägen!
    Din styrka & din kraft är enorm, men du får släppa taget & gå vidare!
    Jag ska gå & sova nu, men i ses i mina drömmar! Jag vet inte om jag hoppas du fortfarande är här i morgon, en del av mig gör det, men en annan del hoppas att du fått ro! Du fantastiska lilla människa! Du har fångat en del av mitt hjärta, & det är där jag tänker behålla dig för alltid!

Sov så gott, lille vännen....

En styrke kram till din mamma & pappa!

*kram*
    Jessica & Tilde

• Nötkaka
    Nu säger ~jag Godnatt Tille! "Vår" söte, fine, underbara kämpe.
    Du finns ständigt i mina tankar!

Hoppas att natten blir full av roliga, mysiga och kärleksfulla drömmar!
    Önskar dig all lycka på din eventuella färd.
    Jag kommer aldrig glömma dig Tille!!!!
    ~kramar
  • AnnaCarina

Ljuset är tänt i vårat fönster, för dig du lilla fjärilsgosse.
    Som du berört mig den senaste veckan, så mycket du lärt mig den senaste veckan Det finns inte ord att beskriva hur ledsen jag blir när jag läser din underbara mammas dagbok.
    Om alla barn skulle få ha din mamma som sin egen mamma så skulle världen se anorlunda ut, den skulle vara fylld med omtänksamhet, kärlek, värme och hopp.
    Det du lille Tilleman har lärt många föräldrar, i ditt korta liv är att ta tillvara på varandra, att inget ta för givet och umgås med varandra, det finns inget viktigare i livet än sina nära och kära särskilt våra egna barn.
    Tille snälla våga släppa taget, du har åstadkommit tillräckligt, du skall inte behöva lida mer. Vi kommer att finnas här för att trösta din mamma, pappa store bror och stora syster.

Jag hoppas att hela familjen kan få en lugn natt, det behöver ni inför morgondagen hur den än blir.

Somna nu på min arm lilla vän
    låt inga bekymmer dig trycka
    ingen har någonsin givit som du
    till mig en sådan lycka

Gråt ut dina sorger och le igen
    må lyckan hos dig få vara
    du är bara så förunderligt fin
    med dina ögon så klara

Kramen jag ger är ett kärleksbevis
    tanken den finns alltid hos mig
    somna nu på min arm lilla vän
    jag tycker så mycket om dig...

Stora styrkekramar till er alla

/Anna

• Makkan

God natt lilla Tille-pojken.
    Måste lägga mig tidigt ikväll, ska upp och jobba tidigt i morgon bitti.
    Vi får se i morgon bitti om du har beslutat dig för att fara iväg till molnens land.
    Om du gör det så säger jag det igen, jag står bakom dig och jag kommer aldrig att glömma bort dig.
    Du har en plats i mitt hjärta för alltid.
    För mig kommer du alltid att vara stålpojken med järnviljan som blir överöst med kärlek från mamma, pappa och dina syskon.
    Fjäderlätta kramar från Tilde & ovh pappa Makkan (L) (L) (L) (L) (L)

• Mia o Simon

Hej på er..Skönt för Tilleman att komma ut lite Att bli värmd av sköna solstrålar..Och skönt för mamma o pappa att vara ute i vårsolen!

Therese: Får han i sig något alls nu att äta eller dricka? Eller är det tvärstopp? Satt just och funderade över det..Vad gör man? Försöker mata lite de få gånger som han är vaken? Eller känns det som att det är ingen idé, för han vill ändå inte ha? Svara om du känner för det...

Tilleman, ditt ljus lyser här hos oss som vanligt ikväll. Många goa försiktiga kramar, Mia m familj

• nena4

Goaste Tille!

Sitter här i ett mörkt Sundsvall och blickar ut genom fönstret, större delen av dagen har mina tankar till dig kommit och gått. Mest har jag tänkt att livet är såå orättivst, önskar att jag hade ett trollspö att svänga med i denna stund som kunde göra dig frisk. Du är riktig kämpe du och allas våran hjälte som får oss alla att uppskatta livet. Dina underbart blåa ögon får en att smälta som snö i vårsolen. Vad skönt att du varit ute och njutit av den underbara vårsol vi haft här i stan idag. Hoppas att du får en lugnt och trygg kväll och natt och kan njuta av dina underbara föräldrar och även storebror. Sov gott inatt och dröm sött! Greta och hennes mamma och pappa

Svar på tråden Tilles tråd