• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Annica71
    SOV PÅ MIN ARM (Nocturne)
    (Evert Taube) Cark Gehrmans Musikförlag

Sov på min arm! Natten gömmer
    Under sin vinge din blossande kind
    Lycklig och varm snart du drömmer
    Flyr mig i drömmen som vår flyr vind

Fångas igen, flämtar, strider
    Vill inte, vill, och blir åter kysst
    Slumra min vän, natten skrider
    Kärleken vaktar dig ömt och tyst

Sov på min arm! Månens skära
    Lyftes ur lundarnas skugga skyggt
    Och på din barm, o, min kära
    Täljer dess återglans timmarnas flykt

Helig den frid hjärtat hyser
    Mitt i den virvlande blodstormens larm!
    Slut är din strid, månen lyser
    Vårnattsvind svalkar dig, sov på min arm

Godnatt Tille lille
    Annica med Tiffany 2005-07-10
  • lamagirl

Godnatt lilla
    Tilleman
    sovgott
    dröm sött

eva-lena mamma till ängel Michaela
    och 3 Jordbarn

• Linuspappa

Sov gott Tille lille, hoppas du får en smärtfri natt. Vi tänker på dej lille man.

Godnatt snusning till Tille

Styrke kramar till Familjen

• Helena o Teo

Vad mysigt att ni har haft massa kompisar hos er!
    Så klart Tille är nyfiken, de kommer ju och hälsar på honom!

Så skönt det måste kännas att ha verkliga vänner i en sån här situation, vänner som behandlar en precis på samma sätt som förut, vänner som bryr sig och tröstar och tänker.

Jag önskar er alla en bra natt, och jag misstänker att vi ses i morgon igen, eller hur Tille?!
    För du försvinner väl inte ifrån oss i natt lilla gullunge...

Tänker på dig hela tiden!
    Fjäderlätta kyssar på din panna!
    /Helena & Teo

• Tygbiten

Gör ett litet tillägg till Godnatt hälsningen efter att jag läste gästboken.

Therese det gör mig så glad att ni har era vänner och att de inte drar sig undan nu.
    Familjen och vänner betyder så mycket i stunder som de ni har och de stunder som kommer.
    Ta hand om er och era kära.

• miichaela

jag fick säga godnatt till dig ikväll också, du är verkligen en liten kämpe vännen lilla..

sov så gott fina lilla Tille

• Memo

Go natt på er, vad kul att ha lite kompisar över ibland så att ni får något annat att tänka på för en liten stund. Det är nog viktigt också att hålla kvar kontakten med dom man känner även fast ni är inne i en tuff fas i erat liv, för sen när allt är över så är det där ni kommer att finna erat stöd.

Kramiz

• Hälge

Jag är liksom många andra inne här och läser flera gånger om dagen. Kan bara inte släppa tanken på lille Tille. Vilken kämparkille!!
    Styrkekramar till er och en lätt snusning på Tilles panna!!

• LOTTA N

Så var det dags att säga godnatt till lille Tille och hela hans familj och hoppas att ni får en lugn och rofylld natt och att Tille ska sova utan smärta och oro. Tittar in i morgon igen.

...Nu i ro slumra in i bädden så fin, som blomman på äng i en gungande säng, och Guds änglar de små breda vingarna ut och kring Tille de stå till dess natten är slut. Nu i ro slumra in lilla älsklingen min, ner i kudden dig göm vid din rosiga dröm, tills du väcks lilla vän nästa morgon igen, tills du väcks lilla vän nästa morgon igen...

Många kramar/ lotta.

• södertälje

......Kan det vara så att Tille väntar på storasyster och att få ta farväl av henne innan han somnar in...tänk så länge den lilla mannen har levt på enbart ren kärlek.
    Hoppas på en lugn natt.

Svar på tråden Tilles tråd