• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • 3småttingar

Ska tända "mitt" Tille ljus ikväll och tänka på er när jag tittar på det.

"Smeker" sakta lille Tilles kind.

Kramar till hela familjen...

• mamma69

Jag blir alldeles tårögd när läste att lilla lilla Tille fått fler tänder, små risgryn, lidandet måste ta slut snart för honom och er, han kanske väntar på storasyster innan han åker vidare, vem vet.

Kramar till er alla....

• Flutterby

Tänk om det är så att Tille väntar på att få träffa Dea! Han har ju hållit ut så länge, så han hinner kanske. Ha det så bra ni bara kan, hela familjen! *kramar o snusningar*

• En mor

Lille Tilleman.Ser att du fått en tand till.Jag blir lika glad varje gång jag loggar in och ser att du är med oss.
    Seda ligger du och suger på dina fingar.Har varit inne och tittat på bilderna av dig nu med.Du är så himla go Tilleman.
    Önsakr dig och din familj en bra tid ni framöver.Hoppas....hoppas du fiins kvar när jag kommer hem.Skall vara borta ett par dagar och har ingen möjlighet att logga in då.
    Skickar många snusningar till dig lilleman.

• hillson

Hej Tille,nu är jag här igen... har varit ute och åkt bil...

Läste att du fått en tand till,va kul och så har du druckit lite såg jag..

Nu ska jag laga lite mat till familjen dom ropar att dom är hungriga men det är så svårt att slita sig från en sån söt liten kille som dig...

Vi hörs senare...
    kramar sanna

• ripcurl

T: Tro, hopp & kärlek

I: Inspirerande

L: Liten stor kämpe som uträttat storverk!

L: Leker snart med dom andra små änglarna...

E: En underbar kille!

Grattis till tanden lille gubben och det måste varit gott med lite vatten,så duktig du är!

Kramar x miljoner

• Mandi74

Lille Tille, jag förundras varje dag när jag kikar in här över att se hur du ff kämpar på. Du är så stark i din kamp, och att få tänder oxå, inte illa. Hoppas ni får en lugn kväll.

Kram

• Jeanette 2

Många kramar till lille Tille har inte varit här på några dagar för vi har legat på sjukhuset md vår lilla dotter.

• Bellans mamma

En tand till!! Vilken liten duktig liten kille du är, min dotter som snart är ett år har bara tre. en massa kramar till dig Tille vännen.

Svar på tråden Tilles tråd