• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Sömntutan

Så du är med oss idag också vännen. Både härligtoch jobbigt att höra.
    Hoppas du får en fin dag tillsammans med mormor och morfar.
    Själv ska jag åka bil i 6 timmar, men jag ska tänka på dig hela tiden.

Therese, ha en lugn och skön dag och njut i badkaret. Mina tankar är hos dig också!
    Niklas, hoppas du får en fin dag tillsamman med din underbara familj.
    Liam, Busa lungt och ät inte allt för mycket godis, hörde att du fått en hel del.
    Dea, Hoppas du får en bra påskhelg hos din mamma.

Ha det gott och ta handom varandra!
    kram Anna

• Amazona

Kära Tille, du är fortfarande så vacker, dina ögon är så lika min sons, så när jag ser på honom ser jag dig också. Kram lille vän.

• Moa och Max

Lilla snutten så smal han har blivit. men ögonen lyser utav liv trotts den trötta blicken. Han vill inte ge upp än trotts att kroppen inte vill vara me!
    En fundering har snurrat runt i mitt huvud ett tag nu och jag vet ärligt inte om de är rätt fråga å ställa! Men hur känns Tille, är han varm eller kall i huden? Dricker man å äter man inget så går ju värmen till de inre organen för å hålla dom varma liksom.
    Lilla gubben som han kämpar för å få uppleva saker. Han vill ge er mer utav sin tid här och han lär aldrig bli bortglömd utav oss här på fl . Jag lär aldrig glömma hans härliga nyfikna ögon som suger in alla nya intryck!

• Ella79

Hans ögon är helt otroliga. Magiskt blå...Så vackra så vackra...

• snutti

God morgon Therese med familj

Ännu en strålande dag, med Tille med bland oss. Hoppas ni får en trevlig påsk med mycket gott å mycket mys...

Kram  

Tille du är Sveriges solsken!!!
  • Sassa82

Han är så otroligt söt Tille man blir helt rörd.

• Karlstadmamma

Tille!
    Du har de vackraste ögom jag sett!!!
    Ville bara säga det.

• n k

God morgon!
    Har försökt komma in hela morgonen.... Äntligen... Har tänkt på Tille sen jag vaknade.
    Du är fortfarande med oss, kämpen! Är det syster som inväntas???

Tänker på er i mängder!
    Kramar till Therese, Nicklas, Liam, Dea & en snusning i pannan på Tille

I natt jag drömde något som
    jag aldrig drömt förut,
    jag drömde det var fred på jord
    och alla krig var slut.......

• solrosen74

Tilles ögon är som en skogstjärn, djupa,
    mörka och ingen vet vad som göms i dess inre.
    Njut av badet therese och din bok.

• VeronicaMy

Så fina blå stora ögon du har gubben. blir tårögd när jag ser dej!! *kramar om försiiiiktigt*

Svar på tråden Tilles tråd