• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Adde1

Såg just ett inlägg i THERESE6699 dagbok att det kanske har fötts ett barn till I Sundsvall med samma typ av sjukdom som Tille i Jan eller Mars.

Vet du Therese något om detta?
    EB sjukdomen som sådan, ökar den mot tidigare?

Bedrivs det forskning idag?

Hoppas att ni har fått sova gott inatt, jag sänder mina snusningar och tankar till vår Tille

• Adde1

förtydligande: jag menade therese6699 gästbok och inte dagbok

• KatastrofKatt

go'eftermiddag fjräil.
    härligt att ha dig kvar.

jag måste bege mig till jobbet, så jag hinner inte skriva väldigt många rader,
    men snusningar din väg, det hinner jag fjäril, alltid!

• Elin Albin

Du är otrolig, lille Tille!
    Så fin du är på fotot idag som din pappa har tagit.
    Ta hand om dig och krama snutte-Bamse hårt, hårt. Jag håller tummarna för dig.
    Hoppas du får en fin dag med dina föräldrar - utan smärta - bara kärlek.
    Tittar till dig igen om ett tag

1000 snusningar till allas vår lille gullgosse!

Kram Sussie

• Mamelutten
    Tille Tille...Lille Söte Kämpe.... Du underbara gåva som har gett oss alla så mycket..jag minns en liten dikt som jag tycker passar Dig så bra

Du vet väl om att Du är värdefull
    att Du är viktig här och nu
    att Du är älskad för Din egen skull
    för ingen annan är som du

~~ Av Ingemar Olsson ~~

Kära familjen skickar en hoppande påskhare famnen full med styrkekramar till Er Alla idag!
  • Nellis

Massor med kramar till lillkillen Tille och stora styrkekramar till er underbara föräldrar.

//Nina m familj

• Athena1979

Jag vill önska hela familjen en Glad Påsk! Hoppas det kommer att bli en lugn och fin helg för er där ni kan ta hand om varandra. Tille, lilla vän, jag kommer inte att ha möjlighet att titta till dig lika ofta under helgen. Men jag hoppas att du får må så bra du kan och jag vill inte att du är rädd när du känner att det är dags, du kommer att få det så bra. När jag hör dig äka iväg i Magnus tåg, vet jag att du kommer att stå framme i loket, tuta och vinka till oss, och du kommer att le ditt vackraste leende, dina ögon kommer att tindra som vanligt och vi ser att du äntligen mår bra :) Du finns alltid kvar hos oss, o kom ihåg vi ses snart igen! *Snusningar på din panna* och *kramar* till din familj.

• r0l

Jag måste erkänna att jag aldrig tände något ljus igår. Jag tittade på bilderna av honom och konstaterade att det ju är Tille själv som är ljuset. Har nog aldrig sett någon enstaka individ frambringa så mycket godhet hos andra människor som denna lilla mirakelpojke gjort under de senaste dagarna.

Snusningar & Kramar,
    Roger

• Peda

Glad Påsk tille med familj.. många kramar från oss/Ida,Peter och Alexander

Svar på tråden Tilles tråd