• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • annca

Nu tror jag änglabarnen varit här och busat med databasen igen!
    Jag vet ju hur min dotter älskar att dra i salddar och trycka på knappar, klart att de också vill ha lite kul med elektroniken vi är så faschinerade av...

• MamiMoa

God morgon lille Tille och familjen. Hoppas ni sovit bra i natt.
    Roligt att Tille fått en tand till.
    Kramar till er alla, tänker på er.

• Semla74

Tänk vad han kämpar eran lilla Tille. Ni måste vara väldigt kärleksfulla föräldrar som ger honom så mycket vilja i hans svåra tillstånd. Kram till er alla.

• lisaan74

En liten ängel
    på vita spröda vingar
    ett oskyldigt litet barn
    så litet,så bräckligt
    ett litet liv som så lätt kan gå sönder
    som så lätt kan ta slut

En liten prins
    en liten kämpe
    med blåbärsögon och kärlekshjärta
    du är en hjälte
    och du och din familj har fyllt våra själar och hjärtan med sån kärlek och värme
    ´
    Du kämpar
    du lilla pyre
    vill inte lämna dom du älskar
    och som älskar dig
    du skänker så mycket styrka till oss alla
    får oss att se på livet med andra ögon

Du är så vacker
    du lilla oskuldsfulla ängel
    den vackraste av dom alla
    och vi kommer alltid att minnas dig
    med kärlek och värme
    för kärleken är du
    lilla solstråle

Lys på oss
    värm oss med din kärlek
    ännu en gång
    innan du flyger iväg
    som en vacker ängel
    på dina vita vingar
    lär oss att leva
    för för mig är du livet
    du har visat oss hur vackert och dyrbart livet är

Ikväll tänder vi ett ljus för dig och din familj
    för ditt liv för din kärlek och värme som du o din familj skänker oss alla

Kommer aldrig att glömma dig
    du finns för alltid i våra hjärtan...

Tusen kramar o pussar
    Mamma Lisa o Sandra 8 år

• pofia

Lilla Tille, dina ögon lyser verkligen! Du kämpar och kämpar... Antar att solen är där du är för här vräker regnet ner... Ha en så bra dag som möjligt! Hoppas du slipper kräkas nåt mer så du får behålla vattnet och morfinet.
    Fjäderlätta kramar Sofia

• Tuzzen

Vill ge Tille en lätt men öm snusning i pannan och samtidigt önska en glad påsk till hela familjen!

• Adde1

Var just inne på Tillespappanicklas och tittade på den senaste bilden av Tille,

Tilles blåa trollbindande ögon lyser fortfarande av livsglädje.
    Tille är en sann krigare, han är ej redo för tåget ännu.

Dina blå ögon kommer alltid att finnas i mitt hjärta, igår kväll så låg jag i sängen med Catharina 4,5 år och vi tittade på pappas pärm med alla Tille bilder.
    Catharina tycker att Tille är så söt, hon frågade om hon får leka med Tille.

Jag hoppas verkligen inte att Tille har ont, vi lider med dig. Tille är ej redo att lämna oss ännu, han kanske vill se hur påskkärringarna ser ut.

Hoppas att THERESE fick ett skönt bad, du/ni är helt otroliga som orkar med all uppståndelse samt att ni så vackert delar med er av ert liv..

Vi här hemma tänker på er.

(återkommer snart igen)

• Gilga

Lilla prins Tille..har du sett nån påskkärring flyga förbi än??Eller har du fullt upp med att nalla gottis från LIams alla påskägg.;*).tror inte att han har något emot att dela med sig

Hoppas att du får en fin skärtorsdag tillsammans med nära och kära

Varma och mjuka snusningar//Nilla

• Sömntutan

Tille lilleman...
    Jag tittde just in på bilden på dig i din pappas bildgalleri. Dina ögon är så underbara.
    Nu ska jag snart åka, men som jag lovade innan så tittar jag till dig så fort jag kommer fram...och du vet ju att du finns i mina tankar hela tiden.
    Fjäderlätta pussa på pannan
    Anna

Svar på tråden Tilles tråd