• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • mica05

Glad Påsk Tille med familj.

Jag blir så glad varje morgon jag kan läsa att du är med din familj en dag till. En gång ska du vila och sova och finnas hos oss i dröm och minne, men ännu är du här och finns och tittar och världen är din.

• Snuva

Hemgårn: Håller med AdWi! Har du spart allt du skrivit? Jag skulle oxå köpa, direkt!

• Adde1

Hej
    Är nu tillbaka, har varit borta ett par timmar.

Jag läste att Tille är med oss idag igen, det känns både skönt och ändå inte, jag hoppas verkligen inte att han har ont.
    Lille Tille, jag tänker på dig och hejjar på dig, både på denna och andra sidan. Tåget går snart.

Du är ständigt i mitt hjärta
    Många snusningar från ADDE1

• Heli77
    Nicklas, han är så fin, så fin - er älskade lille son Tille!
    Fastän man ser att han är så sjuk på bilden, så har dessa vackra, stora ögon ändå inte förändrats. De är fortfarande lika intensiva! Han förundrar mig så...

Jag önskar er en så bra dag som ni kan tänkas ha efter omständigheterna, och att ni och Tille får njuta av den.
    Ta hand om er!

Kram, Jenny.
  • S med 2

Tidigare i förmiddas höll vi på att påskstöka lite, jag höll på på övervåningen och öppnade då balkongdörren...min stora dotter på snart 5 år gick ut där en stund, när jag kommer ut så står hon och säger något ganska tyst så släpper hon en vit fjäder ut i luften...jag frågar vad hon gör och hon svarar; Jo mamma jag pratade lite med himmlen och så släppte jag en fjäder som ska fånga Tille. Hon pratar ofta om Tille speciellt när vi tänder de lilla ljuset.

sköt om er!

• Nana 24

Så fin, så fin han är er lille Tille, de underbara ögonen de har han kvar! Han är så gosig! Njut av er underbara kille, gosa med honom så mycket som möjligt!
    Önskar er en fin dag med familjen! *kramar om*
    En snusning på pannan till Tille, många vackra drömmar när du sover!

• beibikär

Hej!
    Man upphör aldrig att förundras över livet och döden. En del blir änglar över en natt, utan att någon ens visste att det var tänkt så...andra försvinner långsamt som Tille. Vad är värre? Ingen vet...varje fall är unikt. Kollade på nya bilden som Nicklas satt ut i sitt galleri, och man fattar inte att en baby kan bli så mager! Men jag la också märke till lugnet i hans fina ögon, och då kändes det bättre...Min dotter börjar känna igen Tille nu, som en bekant...jag har henne ofta i famnen när jag sitter vid datorn och hon har ju sett Tille varje dag ett bra tag nu! Det känns så orättvist att ni inte får ha kvar Tille, en frisk Tille! Men den möjligheten fanns inte, jag vet. Tänker på er massor!! Kram/Elisabet

• sandratrolin

Tittade på den nya bilden.
    Han är så otroligt fin. Såna förtrollande ögon. Dom skulle man kunna drunkna i.

• 3småttingar

Ha en bra dag.

Tänker påer hela tiden..

Kramar om er allihop.....

Svar på tråden Tilles tråd