• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • AnRe72

Tittar in för att se hur det är med er. Läser att ni har haft en jobbig natt och att Tille ha hostat blod. Lilla gubben!

Tänker på er och önskar er en bra dag med massa kärlek och glädje mitt i all sorg!

En massa kramar till er

• SaraMara

Läser dagboken och mitt hjärta blöder...

Lille Tille, hoppas du inte har ont i alla fall.

Tänder ett ljus här hemma för Tille idag.

• Maria84

Gomorron på er!
    Hoppas att du har fått vila ut efter natten nu, lille Tille!
    Tänker på dig och din familj hela dagarna nu.
    Skickar fjäderlätta kramar och pussar till dig och styrkekramar till din familj

• Kickelina

Det svider i mitt hjärta när jag läser om Tille idag, stackars lilla barn!
    Hoppas iallafall att morfinet verkar ordentligt så han slipper att ha ont.
    Många tankar till er!!
    //Kicki med familj

• norgesessan

Hej Tille...Hoppas du inte har ont.......Ta hand om er, familjen, Tänker på er, Kramar från oss....

• Alicia05sMamma
    God morgon lilla hjärtat !

Tårarna kommer när jag läser att natten varit jobbig. Lilla prinsen... Du är en kämpe utan dess like. Du är så liten & skör vännen, jag blir förundrad över din kämpar glöd. Du är en sann liten hjälte som gjort stora saker redan Tille. Du är min lilla hjälte.
    Jag hoppas du får ännu en din dag tillsammans med din familj.

Små lätta kramar till dig Tille & en liten puss på pannan.

// Linda med familj

()
    ||
    ||
    ||

• Björnes

God morgon Therese!

Tårarna rinner ner för mina kinder. Usch att lille Tilleman har börjat att spotta blod. Önskar nästan att han kunde släppa taget nu. Kankse är bättre om han kunde hoppa på tåget. Jag tror att Dea skulle förstå. Han kan inte orka hur mycket som helst. Er kärlek kan inte räcka hur länge som helst. Läste att hans arm är ungefär lika tjock som din tumme. Det är verklligen svårt för oss utomstående att förstå... Jag har inte velat att han ska släppa taget tidigare, men det har varit för att jag ser döden så definitiv, och jobbig från min sida. Det är verkligen av egosjäl, men nu vill jag inte att er prins ska lida mer. Han behöver få lugn och ro......

Tille, Tille världens underbaraste lille kille,
    med ögon som var så stora och blå.
    Han inte taget om mor och far släppa ville,
    även om hans sjukdom fick han att lida så.

Tille, Tille, Magnus har berättat för dig om ett tåg
    det står och väntar på dig när du är redo att gå.
    Kanske var det just det tåget som jag inatt såg,
    med en massa glada små gossar och töser på.

Tille, Tille, Du så oerhört vacker är.
    Jag är säker på att när ängeln hämtar Dig här
    kommer hon att hålla Dig så oerhört kär.
    Vi gör det alla här så det kommer bli likadant där.

Tille, Tille du lille prins
    Du i hjärtat hos oss alla finns
    Du så mycket åstadkommit här
    Nu tror jag att de behöver Dig där...

Vi älskar dig alla här på jorden så
    men kan inte bara stå och se på,
    och vänta på bättre tider
    När vi ser hur mycket Du lider.

Så ta nu ängelns varma hand
    och vandra till himmelens land.

Tille du är en sådan fin liten kille. Man jag kan inte bara se på när du nu lider så. Mys riktigt mycket med mamma, pappa och Liam idag... Vi får se om du inatt hoppar på tåget som Magnus så fint till dig beskrivit.
    Du kommer alltid att han en plats i mitt hjärta. Du har berört mig såååå. Kan inte sluta gråta när jag tänker på dig. Din lilla kropp, ditt stora hjärta och dina underbara ögon. Du är så oerhört fin lille prins!

Snusningar till dig och bamsekramar till Mamma, Pappa och Liam
    Erika med familj

• grynflingan

Godmorgon lille Tilleman! *kram*

• sandy85

godmorgon tille.. hoppas du fått sova lugnt utan mycket smärtor..

Svar på tråden Tilles tråd