• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • mette

Tille älskling!

Kunde inte skriva i går kväll till dig! Men sån tur att du är med ännu så att jag kan sända en fjärils lätt puss till dig!

• pofia

God morgon! Usch vad jag blir lessen när jag läser om din natt... Vill verkligen inte att du ska lida. Men nu verkar du ju sova gott med pappa, härligt... Hoppas att du snart ska slippa allt lidande samtidigt som jag blir glad varje dag du är med oss. Du fina lilla kille... Hoppas att du och din familj får en så fin dag som möjligt! Med mycket kärlek!!
    Tusen kramar Sofia

• Farth Vader

Läste om er jobbiga natt och blir så ledsen. Att Tille ska behöva ha det så jobbigt river i hjärtat. Han är ju så liten, man vill bara ta honom i sina armar och skydda mot allt ont. Jag tror ändå att han inte lider....det måste man ju få tro. Han är insvept i en filt av kärlek från sin underbara familj och får stark smärtlindring....men trött är han säkert lillen. Skickar styrkekramar till er alla och världens största påskägg- fyllt av kärlek till Tille-man.

• Penny

Hoppas ni får en fin långfredag tillsammans och att lille Tille inte har alltför ont! Idag lyser solen här i Göteborg, ser ut att bli en fin dag. Sänder ett stort fång kramar och solstrålar till er alla! Ni finns i våra tankar hela tiden!
    Kram Jenny, Johan & Alice

• sveamoder
    God förmiddag Tilleman!
    God förmiddag Familjen!

Läser att natten varit jobbig och det gör ont i mitt hjärta
    att ni ska behöva genomgå detta,
    men det finns bara ni som skulle klara det!

Önskar ni får en lite lugnare dag!

Massa kramar och lite sol från Värmland!
  • Amorella

Jag har precis tagit mig upp till jobbet i snöyran, för jag är tvungen att sitta och skriva lite idag. Jag kommer titta in här då och då för att se hur det står till med Tille...

Inte roligt att läsa att det inte är så bra... Hoppas du i alla fall slipper ha alltför ont, vännen. Man brukar ju säga lite ironiskt att gräset alltid är grönare på andra sidan, men nog är det ändå sant i detta fallet? Gröna ängar där solen skiner och med små kaniner som skuttar runt och leker och små duniga kycklingar som pickar och piper lite... Slippa ha ont - och slippa detta eländiga slaskiga väder.

Önskar er i alla fall en så trevlig långfredag som går utifrån rådande förutsättningar. Många kramar, och mina tankar finns hos er.
  • Harlots House

Usch jag blir så arg! Varför ska det behöva vara såhär, varför måste det bli såhär när Tille är så makalöst fantastisk och kämpar så för att få spendera lite mer tid hos sin familj? Kära underbara familjen så jag önskar jag kunde göra något!!!

Gus om haver barnen kär
    Se till mig som liten är!

Vart jag mig i världen vänder
    står min lycka i Guds händer

Lyckan kommer lyckan går
    Du förbliver Fader vår
    Amen

• Fröken Stålhand

Lille Tille... Såg att natten inte var så rolig för dig hjärtat... Hur mycket ska du orka egentligen... Ta vara på tiden tillsammans, den är alltför kort... Hoppas att du slipper ha ont idag, ska titta in och se hur du mår igen lite senare... *styrkekramar* till dina underbara föräldrar Tille och en liten *snus på pannan* till dig vännen...

• Beckah82
    VARMA kramar....

Lille Tille så du måste plågas. Vad du kämpar.

Vännen det är dax nu, inte att ge upp....ingen ser det som att du gett upp när du släppt taget...nej, du behöver bara resa vidare till en ny spännande plats och tåget väntar på dig nu vännen.

På din plats i tåget ligget ett paket till dig, däri finner du dina vackra vingar. Ta på dig vingarna Tille, du är en ängel vännen....den vackraste.

Tänker på dig hela tiden och din familj också...
Svar på tråden Tilles tråd