• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Halime

Lille Tillevännen.
    Tittar in till dig och ser hur du har det. Du är väl trött nu när du har haft en massa besökare idag.
    Jag säger inte Godnatt till dig ännu, för jag ska ställa mig och baka kakor.
    Det är förvisso sent, men min lille pojke har velat sitta och äta i 2 timmar, så allting jag hade planerat blev försenat.
    Så jag tittar in till dig lite senare och säger Godnatt.

Jag hoppas att denna natten blir mycket bättre än din förra och även för din familj.
    Söta drömmar lille Tilleälsklingen.
    Jag ska nu gå och baka och tända mina ljus för dig. Min lille vän därute i världen.

Ömma snusningar på din panna.

Linda.

• ADDI

God Natt Tille sov så gott!! Dröm söta drömmar !!!

Puss på er alla!

Kram Adina m familj

• illern i mitt liv

Du är en underbar mamma Therese ,
    GLÖM ALDRIG DET.
    Så starka som du och Niklas är finns nog inte.
    Ha nu en skön kväll/natt och lille Tille , glöm ej att dricka lite lite.
    många bamsekramar

• S med 2

Hej lilla vän!
    I dag har jag köpt ett nytt ljus bara för dig...ett ljusblått med små fjärilar, jag tyckte det skulle passa så bra till dig...du kan flyga lika vackert som en fjärill mot skyn...en fjärill som alla tittar på, du ska få vara den vackraste - den med mest färger på. Ljuset har brunnit nästan hela kvällen. Min dotter pratar mycket om och med dig.
    Jag ber för att du ska slippa ha ont.

Kom till ro lilla älskling!
    *pussar dig lätt*

• thelif

Godnatt hela familjen..

Oj, oj, oj Tille, min vän.. Du kämpar och kämpar och kämpar.. Men vet du lille vän.. Jag tror din mamma har rätt.. Det hon skrev i sin dagbok ikväll.. Och din kompis Magnus..

Ibland måste man släppa taget, fast man absolut inte vill egentligen.. Det börjar vara dags, lille kille, att kliva ombord på himlatåget..

Du kommer för alltid, alltid att finnas kvar i våra hjärtan, och när det är dags för mig att kliva på ett himlatåg, kommer du att leva kvar i mina barns hjärtan. Jag har berättat för dem om dig, förstår du, och min stora tjej som är sju år är mycket gripen av dig. De små förstår ju inte riktigt ännu. Men de har sett bilder på dig och de tycker att du är jättefin, Jesper som är 1½ är blir så glad när han ser dig, han sträcker ut sin lilla hand mot dataskärmen och vill nog stryka dig på kinden..

Förresten vännen, idag har jag skickat efter blommorna till din sommaräng hemma hos mig. Som min Tille-fjäril ska få dansa över året om, och vet du vad? Det följer med fjärilar också! 13 stycken små fjärilar kommer också att vara med bland blommorna. Så har min Tille-fjäril flera kompisar också, den behöver aldrig vara ensam. Det känns skönt, eller hur?

Therese och Nicklas.. Jag tänker väldigt, väldigt mycket på er också.. På vad ni går igenom.. Önskar det fanns något jag kunde göra.. MER än att bara sträcka ut en hand och säga att jag finns här. På avstånd, men jag finns här.. Skulle så gärna vilja krama om, hjälpa till, stötta och ta bort allt det onda från er också..

Men nu kan jag inte göra annat än att önska er alla en fin natt, att ni får sova gott och att lille Tille får en lugn och smärtfri natt.

Sov så gott, vi ses imorgon, var du än väljer att vakna upp imorgon. Om du väljer att åka med änglarna inatt vet jag att du får en fin resa. Magnus har ju berättat så vackert för oss om den. Det blir bra, min vän, det blir bra.

1000 och åter 1000 styrkekramar till er, fjärilskramar i massor till lille, STORE, Tille..

• marie 37

Jaha! då var långfredagen snart slut och det är mörkt ute.
    Ditt ljus lyser förstås upp i nattmörkret.

Tille vad väntar du på?

Jag bara gråter, tårarna rinner i stril ström. J
    ag har dig och din familj i mina tankar dygnet runt.
    Det är sällan något eller någon har berört mig så mycket.

Tänk vad en liten kille kan ställa till med. *LER*.

Theerese när Tille är vaken får ni någon kontakt med honom? eller ligger han bara och spanar ut i blå.?

Ligg nu och mys och ta vara på var enda sekund ni får tillsammans.
    Tiden kommer aldrig tillbaka.

Många snusningar och tankar och önskan
    om en smärtfri och lugn natt/Marie i Helsingborg

• Carolinejosefine

Jag har en känsla att du reser i natt, hoppar på det fina tåget.

Om du gör det var inte rädd, där är det lätt att leva, där kommer du aldrig mer ha ont och du kommer snart lära dig gå och springa. Du kan titta ner på din familj och skicka meddelanden till dom via ditt hjärta. De vet att du alltid kommer finnas där och de kommer alltid att älska dig!

Jag tänker på dig Tille

Hej då lilla hjärtat om vi inte hörs mer...

Du har rört vid våra hjärtan och vi kommer aldrig glömma dig.

Tack för allt du hjälpt mig med, det är mer än du kan ana. Du har hjälpt mig att komma på rätt spår som mamma. Gråter en tår nu.. Jag är dig evigt tacksam Tille

Mjuka kramar Caroline

• katrin7

Sov så gott lilla Tille! tänker på dig och din familj varje dag.
    kramar till er alla.

• gurlie

-Adde Idag 22:06 - NR: 8673387 Du skrev:

"Men jag tror redan du har bestämt dig, om Therese och Nicklas får nya barn, en son, ja vem vet där kanske du flyttar in."

Just så tänker jag också. Änglar kanske kommer tillbaka till jorden liksom. Han kanske aldrig berättar att han är han....men kanske lämnar nån ledtråd....
    Jag hoppas och vill verkligen tro på att det kan vara så.

Nu måste jag verkligen slita mig....jag ska upp sex imorgon och iväg och jobba med mina tanter och farbröder på äldreboendet. Jag ska berätta om dig då Tille, om de inte redan läst om dig i tidningen. Jag kommer läcka tårar, men det kan inte hjälpas.

sov sött nu.

Lovisa och Frode 18mån( som nu sussar sött)

• Filipen

God natt lille Tille och sov så sött!

God natt även till familjen, ni är beundransvärda!
    Man förstår verkligen varför Tille valde att komma till er...

Kramisar
    Mia

Svar på tråden Tilles tråd