• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • anneliema

Kommer in och önskar dig Tilleman och din familj en lugn och fridfull natt utan smärtor. Hoppas du sover sött. Lätta snusningar på din lilla kind. Kram på dig.

• Birgitta2

Önskar dig en god natt lille vän. Hoppas den blir bättre än den förra och att du får en lugn lång livgivande sömn så du orkar med en dag till.

Tänker på dig hjärtat.

• Gubbas

Åh vad du skriver levande LillemanTösa!! Ser framför mig hur allas "vår" Tille ligger och spanar och tänker som du skrivit. Skulle inte gråta mer, men vad kan man annat göra! Oerhört vackert!

Sovgott lillprinsen. Snusar lätt på din panna.
    Godnatt familjen kärlek!

• Kalle Karls mamma

God natt Tille hjälten.
    Vet du hoppa på tåget dina vänner väntar. Kom ihåg dom milsvida ängarna och dom lekande barnen.
    Älskade Ängel du har kämpat så låt natten ge dej den ro du förtjänar.
    Många kramar

• hannaht

Godnatt Therese du vet väl att du är en underbar mamma, du som aldrig viker från hans sida..håll ut..du är bäst! Snusning på Tille..

• smålandstös

Godnatt Lille Tille. Sov så gott. Hoppas natten blir en bra natt för både dig & din familj.
    Tänker på Er. Många kramar till er allihop!

• soffan82

vill åxå bara säga gonatt Tille Lilla  kämpen  kramar till din mamma å pappa å  bror&syster å några lätta pussar till dej gonatt å sov så gott

• Annica71

En liten nalle måste ha
    åtta kramar varje dag
    fyra pussar och en slurk
    honung ur sin honungsburk

En liten nalle måste sova
    många timmar vill jag lova
    annars blir han mycket trött
    godnatt, godnatt och sov så sött!

Annica med Tiffany 2005-07-10
  • Jonalv

Therese!

Det är inte konstigt att du är slut det ni går igenom är det värsta som kan hända en och som du själv skriver så slåss man med sina egna känslor hjärtat vill en sak medans förnuftet säger en annan. Ni gör det så bra och ni gör så rätt för lilla killen han har det så bra hemma hos er med alla de sina runt sig hela tiden. Ni är så underbara och Liam, Dea och lilla Tille har verkligen tur som har såna toppenföräldrar med båda fötterna på jorden och ett ovanligt sunt förnuft.

Ta hand om dig!

Kram

Jonalvs mamma

P/S Det är nattadags ...

• roysan

Ja, lille Tille hur orkar du. det är en gåta för mig. Och hur orkar ni Therese och Nicklas det är ju det svåraste som finns att se sitt barn lida. Är det så att du väntar på din storasyster Dea innan du kan släppa taget. Jag kan bara säga att ni har berött mig och min sambo så mycket. Tille och min linus har vissa likheter, tex stora blå ögon, ett underbart leende. Försök att sova så sött. Änglarna vakar över er. Många kramar Helena med familj

Svar på tråden Tilles tråd