• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • minisnutt

Nu är det nattadags.
    Du har verkligen kämpat dig igenom denna dag med Tille.
    Har det varit roligt med alla besök?
    Hoppas att natten blir bra för dig o din underbara familj.
    Tänker på er!
    Miljoner med kramar från Desiree m familj

• sixtyeight

Sov sött Tille lille!Tänker så mycket på er,hela familjen.
    Önskar er allt gott och hoppas att ni får lugn och ro snart.Det är ju hemskt när någon man älskar lider.
    Ett stort påskägg med kärlek och styrka till er alla!

• Vips

Godnatt lille gubben!
    Må din natt fyllas av lugn och ro...

Många kramar från Annika Niklas och Hanna.

• Therecia

Vet inte vad jag skall säga.... Tänker på er varje dag....
    Brukar be för er varje kväll...(är annars inte en person som e värst "gudlig")
    God natt och dröm vackra drömmar....

• S med 2

Måste komma hit en gång till ikväll, har en känsla av att ditt stora äventyr snart börjar, åh Tille det är så vackert där...ungefär som i Nangijala...min lilla ängel visar mig bilder av hur livet är där...hur allt är oändligt.

Sov i ro!

Snart är er lille prins i Nangijala, jag kan förstå att man inte vill men ändå inte vill släppa taget...hoppet är ju det sista som överger oss. Jag lovar att Tille kommer få det jättebra där borta.

Måste gå nu, vill helst inte...vill vara kvar här hos er, jag kommer tillbaka så fort jag kan.

kram familjen ekbladh

• hugoboss

Sov så gott lille Tilleman, du är ett litet mirakel. Sov så gott familjen ni är helt fantastiska. Mina tankar är med er dag och natt.

• Familjen A

God natt sötnos Tille...
    Jag önskar dig en lugn och skön natt.
    Vi ses i mina drömmar om en stund.
    Du är så tapper och levande på ditt lilla vis.
    Får se om vi ses imorgon....om dina stora underbara blå är med oss en dag till.
    Många mjuka kramar
    från Anette

• Helena o Teo

Nu är det sovdags, men det är sååå svårt att släppa er...
    Vi ses igen i morgon.

Med all min kärlek,
    /Helena

• olivettan

Godnatt Therese och Nicklas.
    Sov så gott.
    Hoppas natten blir lugn.
    Tittar in imorgon igen..........

Glad Påsk till hela familjen!!

Mång kramar till er

Sov gott prins Tille

Svar på tråden Tilles tråd