• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Pernilla 0516

Tittar in för att se hur natten varit. Vaknade inatt och tänkte på lille Tille. Undrade om han kanske somnat in... Om inte, hoppas jag att dagen blir lugn och utan obehag. Tänkter på er ständigt./Pernilla

• Teskedsmamman

Kommer in och säger god morgon, förundras hur du orkar dag efter dag....

/Magdis med Ludvig 040204 och Ian 051006
  • AntonHugo

Godmoron familjen. Hoppas att natten har varit lugn och att ni allihopa kunnat sova en stund.. Tille vännen... Finns du med oss idag också? Du har för alltid en plats i våra hjärtan...

Fjäderlätta snusningar fyllda av kärlek till dej Tille... massor av styrkekramar till Mamma, Pappa och syskonen...

//Annica

• LOTTA N

God morgon, tittar in för att se hur det är med er...Har natten varit lugn? Hoppas det och att ni fått sova och att Tille fått ro och drömt om allt fint som Hemgårn skriver om. Tittar in senare igen. Kramar och snusningar Lotta.

• Liam o Lukas

morgon, undrar om Tille är med oss idag?
    Är i mina tankar!!!!

• Ninah77

Det är lite vårkallt ute...passa på att titta upp mot solen, och jo, den ler mot mig lite bländande. Det är en fin dag idag. Fin påskdag. Undrar stilla om lille Tille är där uppe bland molnen, i vårsolen med de andra änglabarnen. Kanske hoppa de hage på dem vita, mjuka molnen... Vi tänker så mycket på dig Tille och din familj. Hoppas allt är väl med er och att natten varit stilla. Ville kika in och säga glad påsk till en otroligt stark familj....

• Jen80

Gråter för dig Tille... Hoppas du har det bra, vart du än är idag och att du har haft en bra natt.
    Glad Påsk du söte man!
    Skickar en liten lätt smekning över din lena kind...

• glömsk

Godmorgon Tille&resten av familjen...Hoppas natten har varit bra...Va rädda om varandra..kramizar /Lotten

• Gilga

Gomorron prins Tille..så du finns med oss idag oxå..lilla sockergrynet,hur orkar du?Hoppas att du får en lugn och fin dag med alla..påskmiddag låter mysigt.*L*

Varma snusningar//Nilla

• Jen80

Åh, läste precis att du får vara med och fira påsken iaf. Så glad jag blev.. Fast jag vet att det egentligen vore bäst för dig att gå vidare. Men det är svårt att inse det.
    Hoppas du får en bra dag med massor av sol och påskägg. Du är den finaste!!

Svar på tråden Tilles tråd