• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • HeWe

Gomorron "Lilla Fina Familjen" och älskade Lille-Tillevännen!
    Nu tänder vi dagens första ljus för er, tänker alltid på er och önskar att er dag blir så bra den bara kan bli.
    Hoppas ni fått sova och att Tillemann inte behövt ha ajaj.
    Min stående prenumerstion på "Världens Största Bamzebumbi-kramizSnuzningar" till Tillemann - min käre vän, står givetvis fortfarande kvar och ska föralltid så vara.
    Styrkekramizar till Therese, Nicklas,Liam och Dea me, Ni är bästa Lille-Tille Familjen, och jag är SÅÅÅÅÅ glad att få lärt känna er.
    Kram & fin Påskafton till er alla. Tilles bästa vän Helén i Piteå.

• 2 barnsmamma

Hej Tilleman..

Läste att du är med oss idag oxå, lille Tille

Våra tankar finns med er hela dagen och alltid, hoppas ni får en fridfull dag i goda vänners och släkts lag!

Massor av stärkande kramar och en liten lätt snusning på din kind Tille lille..

Kramar från Marie-Louise,Kent,Hannes och Tuva..

• EmsanPemsan

Läste att natten vart lugn och att tille fortfarande finns med oss.. din lilla kämpe sån styrka!! hoppas attt ni får en lugn och mysig dag!!

Kramar från oss

• BEllens mamma

Min allra käraste Tille-mannen!

Hur har din natt varit, är du med oss idag igen eller är du i Körsbärsdalen och springer barforta i det daggvåta gräset och "hopplar" runt av lycka? Var du än är, vart du än går så är du välkommen. Och jag säger som din internetkompis Magnus, att ses vi inte mer här, då ses vi där. Det är jag också säker på.

En liten påminnelse bara Tille... Leta upp min morfar John, du vet han som jag pratade om tidigare. Han kan ta med dig, en liten, stor, kille, på stora, vidunderliga äventyr! Han skulle älska att visa dig runt i dalen Tille-killen... ta med dig ner till sjön på en fisketur och dra upp den där gammelgäddan! Har du glömt hur han ser ut? Inte gammelgäddan alltså Tille, utan min morfar!? *ler* Du vet Tille-prinsen, det är den där långa karln, som ser lite bitig ut med mörka glasögon. Ta emot hans utsträckta hand, för honom kan du lite på, det garanterar jag. Och sedan springer ni ner till hans båt där som jag är säker på att han har införskaffat vid det här laget, och så hoppar ni i, lägger ut, och puttrar iväg från bryggan. Lova mig det Tille, för ni kommer ha riktigt lattjo-lajban, ha en sån där heldag med fiske, måsars skri och himla god matsäck, för sådant ser min morfar till. Ät lite för mig med... för morfar kan limpmackor han!

Tille, vi tar en stund, en dag, ett ögonblick i sänder...

Dunkramar från din vän Lotten

• Anne74

God morgon!

Är på väg till jobbet, ville bara kika in och se om Tille orkade med natten. Vilken kämpe du är.

Glad Påsk på er alla.

Kram Anneli med familj

• Bastians mamma
    God morgon!
    Liksom så många andra vars hjärtan du fångat lilla Tille , så är du den första jag besöker varje morgon. Undrar så om du fått dina vingar som du så tappert förtjänat!
    Du och din familj finns i våra tankar denna påsk!

• Cicci0305

Lille Tilleman... Så du tog inte tåget i natt heller. Nej, som jag sagt innan, du vet bäst när det är dags.

Nu ska jag ta mina flickor och åka till Uddevalla och köpa skor. Jag tittar in igen när vi är tillbaka. Glad påsk till hela familjen och lätta snusningar på din panna, Cicci

• zucca

God morgon Tille och familjen... Skönt att natten varit lugn för dig... Hoppas att du drömmde sött. Ha en bra dag. Kram Zucca

• Jesper73

God morgon Tille.
    Vet inte mer vad jag skall skriva...
    Eftersom du har valt att få ännu en morgon med din familj så önskar jag er alla en glad påsk. Carpe diem

/Jesper

Svar på tråden Tilles tråd