• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Helly78

Go Morron.

Lille Tilleman, du finns fortf kvar. Hoppas Tille och familjen får en riktigt GLAD PÅSK.
    Och hoppas ni har lika fint väder däruppe som vi har här i sthlm, soligt..

Kram Familj Lilja

• trissis

Det finns i varje andetag, i varje steg
    Som himlen bär, en evighet
    Ohoo, tiden den står stilla när vi rör vi varann
    Mitt hjärta det brinner, min kärlek vinner

En evighet, en kort sekund
    När vi blir ett med tid och rum
    Ett ögonblicks oändlighet
    Långt bortom allt, i evighet
    Mitt hjärta det brinner
    För kärlek vinner
    Och jag älskar dig
    När vi blir ett med tid och rum,
    med tid och rum
    Ett ögonblicks oändlighet
    - Carola -

Måste fråga Therese...hur längesedan är det egentligen som Tille åt någonting?? Hans livsvilja måste ju vara enorm!

Kramar Anna

• Memo

Tänk vilken kille, Tille du är verkligen den största kämpen som jag vet.
    Har du fått något påskägg under sängen tro? Har påskharen varit hos dig?
    Här har den redan varit

Oj, glömde säga god morgon

Vilket kanonväder vi har hos oss idag, hoppas att ni har lika bra väder.

Kikar in lite senare
    Hoppas att ni får en trevlig påskmiddag

• Sömntutan

Jaha Tille, vet inte vad jag ska skriva. Blir lika häpen varje morgon när jag tittar till dig och du inte tagit tåget och hälsat på änglarna. Du finns med oss denna morgon också, det är väl så att du vill fira påsken först och sen träffa Dea innan du tar farväl.
    Mina tankar är hos dig och din familj hela tiden och jag hoppas ni får en lugn och skön påskafton.
    Fjäderlätta pussar på din panna!
    Anna

• Adde1

Godmorgon Tille, jag läste just din mammas dagbok.
    Du valde att stanna ännu en dag, vilken kämpe du är.

Jag intalar mig nu att du inga smärtor har kvar, för hade du haft det så hade du velat lämnat oss tidigare.
    Kanske du är nyfiken om du får se mamma utklädd till påsk kärring.
    Mitt ego säger mig att det var jättekul att du fortfarande är med Tille, men jag hoppas verkligen inte att du lider.

Nu skall jag iväg igen, jag tittat till er senare.

GLAD PÅSK, Therese, jag tror er gäster accepteraar om ni har det lite stökigt hemma.
    Hälsa alla i familjen och smek Tille å kinden.

• Farth Vader

Så Tille är med oss idag också *ler*...vilken styrka den pojken besitter. Han måste ha världens starkaste hjärta!!

Therese: Jag måste också ta itu med att städa, usch vad trist. Vi håller på att renovera så här är det lite "ruskigt" just nu.

Jag önskar, önskar, önskar att ni får en fin dag idag tillsammans med nära och kära. Tille-gosen kommer att ligga där, mitt i ett hav av kärlek, lyssna och kanske spana lite ;o)

Ni finns ständigt med oss, både i tanke och hjärta.

• mica

Hoppas ni får en underbar Påskafton tillsammans.....snusning på näsan till Tille och KRAM på er alla!!!

• bodica
    Tittade på de photoshoppade bilderna av Tille och tåraran rann, då kommer Moa (4 år) och undrar varför jag är ledsen, jag förklara att det är en pojke som heter Tille som är så väldigt sjuk att han snart ska åka till änglarna där morfar och våra katter Tusse och Sotis finns.

Moa ser fundersam ut och så säger hon; Mamma tror du pojken blir glad om han får vårans katt Sotis att ha som sin hos änglarna.
    Många fjäderlätta påsk kramar till Tille och många långa stärkande påsk kramar till familjen.
Svar på tråden Tilles tråd