• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Julia2006Mollie2011

God morgon!
    Härligt att Tille e kvar....
    Hoppas ni får en mysig påskafton.

Sänder fjäderlättar pussar och kramar/ Mina m fam

• Robo

GOD MORGON familjen!
    Fick just veta att TILLE är med i dag också. Mina tankar är ständigt hos er, hoppas att ni får ha en bra dag! (så bra den kan bli efter omständigheterna) Har inget nytt att säja, det känns som allt redan är sagt.
    Många varma hälsningar
    Rose-Marie

• Kibell

God morgon Tille och familjen. Ser att ni haft en lugn natt. Tänk Tille att du ville vara med en dag till. Påskafton och allt. Jag är inte förvånad lilleman, du är den tappraste kämpen jag någonsin träffat på.
    Ha nu en bra påskafton hela familjen.
    Bamsekramar till er och fjäderlätta smekningar på Tilles kind.
    Kram

• Solktt

God morgon ! Vilken kille! Han är en riktig kämpe.... Hoppas ni får en fin dag. Tänker på Er och ni är i våra hjärtan! Glad påsk!
    Maria och Jenna

• Björnes

Hej Therese!

Så skönt att höra att natten varit lugn och att Tille har sovit bra.

Ville bara titta in och önska er en riktigt GLAD PÅSK!

Lycka till med städningen. Den är ju inte lika rolig......

Tittar säkert in någon mer gång idag, men nu måste jag ta med barnen och cykla fram till stan. Tommy ska byta till sommardäck på bilen, så den kan man ju inte använda.
    Här i Lidköping skiner solen och det är verkligen vår i luften. Hoppas att ni har fint väder ni också i Sundsvall.

Många stora påskkramar till er, underbara familj!
    Erika

• Fröken Stålhand

Godmorgon Tille!

~~Carpe Diem~~

Fånga dagen, ta vara på den tid ni har tillsammans... Tille är så fantastisk att man blir alldeles tagen... Lillevän, du lever verkligen på luft och kärlek!

*styrkekramar*

• Tarjas

God morgon Tllevännen. Jag blir så glad när jag ser att du fortfarande är kvar hos din mamma och pappa, men också ledsen...du kämpar så för att få vara kvar, men du betalar ett otroligt högt pris. Det tär på din kropp, och du får massa medicin för att inte ha ont. Det är viktigt att du inte har ont Tillelille. Men Tillehjärtat, det är så att vi kanske inte riktigt förstår varför du kämpar så hårt...jag vet...mamma...pappa...syskon...kärlek...trygghet. Men jag tror också att du har en stor tanke bakom, varför du inte är redo att släppa taget...Det är du som bestämmer Tille-Prinsen...bara du...Och det är bara du som vet när det är dax...Jag förundras så över din styrka och kraft, kommer dem från dina stora blå Tille...bara du vet...bara du vet.
    Natten har verit lugn säger din mamma, vad skönt.För er alla. Senare kommer ni säkert få besök av massa trevliga människor, era nära och kära... De som betyder så mycket för dig, din mamma, pappa och syskon, de som finns med er denna tid då ni som mest behöver kärlek, vänner, trygghet...Det kommer bli trevligt Tille vännen...massa bekanta att memorera, för att kooa ihåg de sen...i drömmarnas land...
    Hoppas du får en trevlig påskafton, med dina älskade, njut av dagen...kika lite...sug i dig dofterna av ägg, prinskorvar, påskgodis och påskmust...det blir gott det Tille, lite påskmiddag. Glöm bara inte att du måste försöka dricka lite också...hjärtat...ha en riktigt bra dag, så hörs vi lite senare. Hoppas ni får att fint vår väder uppe hos er, här hos oss i Hölö skiner solen så fint, hoppas det håller i sig.

Tille...älskade lilla barn...Therese, Nicklas ni underbara, kärleksfulla männniskor...ha en trevlig påskafton.

Ni finns alla i mina tankar...hela tiden...i mitt hjärta

Och Tille -Prinsen du vet att du finns i mitt hjärta...idag...imorgon...i evighet...

Lätta påskkramar till till er alla

Tarja

• smålandstös

Godmorgon Tille & familjen. Är inne & tittar till er innan dagen börjar med påskfirande & allt. Må så gott idag & Ta vara på varje sekund.
    Kramar till Er från mig & min familj.

• LillemanTösa

Go morron Goa Ni..

Jaa, då var Påskafton här..och Tille sover gott med pappa.

Tille..Otrolig, det är vad du är..
    Ler av Förundran, lite Hjälplöshet och Sorg..Förundran när jag tänker på Dig, vilken otrolig Kämpe Du är..vilket Hjärta du har..så starkt..jag kan inte göra annat än att le, lite grann..och hjälplöshet och sorg, när jag vet hur Ont det gör i din mamma och pappas Hjärtan att se dig såhär.. Kram på Er Goa mamma Therese & pappa Nicklas...

Och Liam Tigern då..han har väl godis så han kan bada i det kan jag tro..

Ja, här ska jag ta och städa idag med, och baka en chokladkaka med bitar av choklad i , så ifall det luktar såå gott, ja då vet ni..

Så ni ska ha påskmiddag idag då, va mysigt..Själva skulle vi ha varit till min mormor och hennes Bertil men hon ringde igår kväll och har blivit sjuk..ja, så kan det va. Men vi ska nog hem till ett par vänner senare idag..så vi får se hur det blir..men först..Stääädning..hm, ja solen skiner med så vi hinner nog med en promenad..

Ha det nu så bra Älskande Kämpande Ni..och Vet att Ni är såå Otroliga.. så fulla av Kärlek Ni är..

Många Många Varma, Trygga,Tröstfulla Kramar med ett litet Leende kommer till Er...Ni orkar..lite lite till, det gör Ni..fast det är svårt...men ni orkar..för att Ni är Ni..
    mamma Therese & Pappa Nicklas..KRAM KRAM KRAM KRAM..och Tille..Tille..i mitt Hjärta..

• bustjejen

God morgon Tille och familjen.
    Vi önskar er en riktigt mysig påsk.
    Fånga dagen!
    Kram / A-L

Svar på tråden Tilles tråd