• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • antitanten

God Morgon Tille lille....
    Det är påskafton idag och här skiner solen i Sthlm idag.
    Men det är ju inte så konstigt..... det är ju Du Tille som sprider
    ditt otroliga ljus över hela vårt land.
    Små fjäderlätta påskhare-klappar på din kind från oss.

• Therese6699

Godmorgon: Tilleman hänger ju i idag också. Jag förstår fortfarande inte hur han orkar. Men orkar gör han i alla fall.

Barbarmamma: Jo, vi har bestämt helt hur vi vill ha begravningen. Den kommer bli ute i minneslunden. Sedan ska vi vara hemma här med släkten. Några dagar efter så blir det minnesstund för vänner och bekanta också här hemma, tror vi i alla fall.

Trissis: Jadu, det var nog 5-6 dygn senast han åt något. Vatten har han ju druckit, men det är inte mycket. Vi får se hur dagen blir. Vi testar ju ibland och ser om han vill äta någonting. Men det går knappt att få i honom då utan att han kräks och det är ju inte heller bra.

Nu måste jag hjälpa Nicklas och städa annars så får jag nog onda ögat när jag kommer upp.

Kramar
    THerese

• Kollsmitt

Hej Tillefamiljen!
    Ha en riktigt mysig påskafton! Skönt att natten varit lugn. Tille är en riktig Superman, verkligen!
    Må så gott och ta hand om varann och Tille vill jag ge en liten snusning i pannan

*Kramar om*
    /Riika

• qramiz

Soliga morgon kramar och påsk-hälsningar till er alla.......

• hillson

Godmorgon Tille....Här tittar solen fram idag....hoppas du har fått sova gott i natt..

kramar sanna

• Esterella

Godmorgaon Tille, önskar dej och din familj en riktigt Glad Påsk.

• miamu

Hej på er! Ville bara önska glad påsk och skicka en massa kramar!

• Kickelina

Lille Tille, läser din mammas ord...
    kan tro att natten har varit lugn för du orkar inte mer.

Therese, läste nu dina sista ord från igår kväll också.
    Det är stort att kunna säga att du vill att han ska somna in nu, men det är det nog det bästa nu....även fast du innerst inne vill hålla kvar vartenda ögonblick med din lillprins.

Men han verkar ju älska att ha många runt omkring sig så han ser nog till att stanna över påskhelgen också...
    Se nu till att njuta av din son...och ha en så skön Påsk som möjligt....
    Kram//Kicki, Norrköping

• Lottis3536

Glad Påsk Tille och Tilles familj...
    Här skiner solen och jag hoppas att den skiner över er också..
    Många varma soliga vårhälsningar från Lottis

Svar på tråden Tilles tråd