• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Änglasång

Änglasångs dotter Monica:Glad Påsk Tille + Familj.

• Fille Fjonkan

Glad Påsk, lille Tille! Tänk att du orkade stanna så länge att du får fira påsk med dina nära och kära. Du är otrolig! Hoppas ni får en underbar påskhelg allesammans!

Kram / Fille

• Ella79

Hej familjen...Det är så skönt att höra att natten varit bra för er alla...

Tittar in senare...Kram, kram från ett fortsatt grått och mulet Umeå.../Elin

• Snova

Glad påsk till er allihopa, krama Tille! (Fast han blir nog halvt ihjälkramad om ni skulle lyda alla sådana uppmaningar!)

♥ ♥ ♥ Kl. 08.45 den 5/4 2006 föddes vår dotter!!! ♥ ♥ ♥
  • sveamoder

Godmorgon på er allihop!

Ja en ny dag är här och Tille verkar ju onekligen nyfiken på livet.

Tänk, påsken är ju här och då vankas det ju godis!

Ja du Therese det är nog bäst du hjälper till med städningen *S*

Ha en jättefindag! Här i Värmland skiner solen så fint!

Massa kramar till er alla!!

• Saza

Glad påsk till er och massor av kramar!!

// Sandra - mamma till Wilma 051013
  • marie 37

Ny dag och du Tille är fortfarande med oss.
    Att du orkar, vännen.
    Jag blir mat och stum av förundran varje gång jag läser om dig och din livsvilja.
    Du är helt enorm.
    Läste att natten hade varit lugn och det är ju bra för nu ska det ju städas och då behövs det krafter.

Såg du vilken fin blid SNAFU, har gjort till dig.

När du blir en ängel och kan titta ner på oss, kommer du att föstå hur mycket du har gjort för andra.

Så liten som du är har du berört fler än de flesta gör på en hel livstid.

Ha nu en lugn dag.
    Jag tittar till dig lite då och då under dagen, min vän.

Många snusningar från Marie i Helsingborg

• Vem där

En hjärtinnerligt God och Glad Påsk önskar jag Tille och hans goa familj

Stora Påskpussen till Tille!

• Helena o Teo

Nu ska vi gå ut och lapa i oss lite solsken!
    Det kanske du också får göra idag Tillekillen!

Vi ses senare!
    Påskkram, Helena

• Ann R

God Morgon på er!

Passar på att önska Glad Påsk. Tille är en kämpe utan dess like. Han tycks ha bestämt sig för att stanna ett tag till. Tittade in på bildrrna häromdagen och ja nu är han liten...

Mina tankar finns ofta hos er och jag kan inte finna ord att uttrycka mig med. Känslorna svämmar över och tårarna likaså över ert öde.

Massa kramar från Götet

Svar på tråden Tilles tråd