• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Majken

Therese:
    Åh vad du är en klok tjej - starkt av dig att unna Tilleman att få lämna denna jobbiga värld och hamna hos alla andra änglabarn där livet är bara gott! Har inte skrivit i tråden innan men har också mist ett barn i min närhet(sambons lillebror) i en svår sjukdom efter 3½ års kamp - han var 3 år när han fick diagnosen och 6½ år när han äntligen fick somna in efter en tuff och ganska plågsam tid.

Jag tänker på er varje dag och tittar in med jämna mellanrum, för ER skull hoppas jag att han ska finnas kvar, men för Tillemans skull så önskar jag emellanåt att det ska vara över...

Styrkekramar till hela familjen från Majken

• cattis10

Hej. Du med oss idag med. Så stark och så liten.
    Ni är i våra tankar varje sekund. Kramisar

• mamma37

Många mjuka påskkramar till dig Tille-prinsen o många varma påskkramar till övriga familjen!

// Maria m. fam.

• anneliema

Tittar in igen och ännu en dag så kämpar du på och är med. Tänk om man kunde hjälpa er på nå vis tex städa och allt annat som behövs göras därhemma hos er så att ni kunde vara varje minut med eran lilla guldklimp. Men det förstås det skingrar ju tankar med att göra någonting nyttigt. Jag lider med er men samtidigt beundrar jag dig att du och Niklas orkar. Skickar en kram till Liam och Dea ni är så otroligt duktiga. Ha en bra dag och hoppas solen lyser över er och Lilla Tilleman. Kram på er alla.

• Hälge

Lilla älskade Tille - du fortsätter att kämpa.
    Glad Påsk på er och lätta snusningar på Tilles panna - vår hjälte.

• cayenne05

Önskar er en glad påsk och hoppas att påskmiddagen blir fin.
    Tänker på dig Tilleman som är en så stor kämpe.
    Många lätta pussar på din panna och kramar till din familj.

• Jonalv

Vi önskar er en lugn, skön och mysig påskafton med familjen.

Ni är ständigt i våra tankar.

Kram

family Jonalvs

• MalinoNiklas

Gomorron älskade lilla Tille med din underbara familj - så du är kvar - att du orkar, men ditt hjärta är nog väldigt speciellt!

Vad skönt att ni fått sova gott och du Tille inte verkar ha ont. Jag får sånt lugn när ni verkar ha det lite lugnare.

Hoppas att ni får en himla bra påskafton med god mat och massa godis!!

Therese, vill skicka lite styrka - du/ni är otroliga och har berört så många människor genom Tille, vilken familj!

Ska åka bort idag så vi syns nog inte förrän imorgon. Tille, vi vet att du betsämmer när det är dags... så man vet aldrig, kanske vi hörs imorgon också, om inte så vet vi att du har det så bra så bra....

Tycker om dig lilla kämpe!

Många många kramar från Malin, Niklas och Hugo

• Limpan05

glad påsk på er i familjen och ta hand om varann.. tänker på er kramar linda och lille liam

Svar på tråden Tilles tråd