• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • LovleyMamma

Vilket underbart äventyr du hade med Magnus! Blir avundsjuk.
    magnus är allt en riktig kompis!

Säger God Natt till dig lilla prins och hoppas du får sova gott.

Ljuset brinner även ikväll för dig.

()
    ||
    ||
    ||

• Adde1

Hej
    FRÅGA
    Jag har hört att det finns många bilder av Tille i photoshop tom 119st.
    Hur hittar man dessa? jag kommer in på någons hemsida och hittar ca 90?

Vet någon?

• Gustav2005

Har nu varit och träffat ena halvan av släkten. Är ju kul, men lite jobbigt också, blir så stimmigt och rörigt med många människor på liten yta. Men nu är vi hemma i lugnets vrå igen och vår lilleman tror jag nu börjar komma till ro och somnar nog inom ett par minuter. Ska nog själv snart göra honom sällskap i skönhetssömnen, men först kände jag att jag ville skriva några rader till er.

Det märks på nu på det du skriver Therese att krafterna nog börjar tryta för dig och jag antar även för Niclas. Jag vet att läste i din dagbok redan i slutet av februari att ni då trodde Tille skulle ge upp, men icke. Denna känsla av att varje dag kan vara den sista tillsammans måste ta enormt på resurserna och att sedan se Tille bli så liten, så liten och tunn, tunn... Jag kan ana hur det måste kännas, men jag kan nog aldrig förstå. Det enda jag känner att jag kan göra är att med omtankens makt försöka föra över lite av mina egna krafter på er. SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS! Hoppas det kändes och att jag i alla fall lyckades få över energi som i alla fall räcker till några extra minuter. Jag ska försöka tänka över lite kraft några gånger imorgon också så att ni får tillskott i de sinande förråden. Tänker på er och önskar att ni och Tille får en god natts sömn.

Snusningar o kramar
    Karin (och en nu återigen djupt sovande Gustav)

• Monstermamman

Natti natti lilla prinsen..
    Om du väljer att stanna kvar ännu en natt med oss så önskar jag att den blir lugn och fridfull utan ont eller obehag.

Sov gott Tillemannen..

~Jag vill bo i en svamp, annars får jag kramp~
  • zucca

Ville bara titta in och säga god natt och dröm sött... Tille Du är en helt undebar kille med en stykra som är enorm...
    Ta hand om er... Kram Zucca

• 3småttingar

Mitt vita ljus brinner för dig här hemma.
    Sov så gott lille Tille. Kikar in imorgon bitti igen.
    Tänker på dig hela tiden.
    "Smeker" sakta din lilla panna och snusar lite vid den samma.
    God natt.

Kramar till mamma, pappa och store bror.

• Marymamman

Godnatt Tille och sov så gott. Hoppas att natten kommer att vara snäll mot dig och dina nära. Tänk att du har fått vara med att fira påsk idag.

Tänker på er!
    Massa massa snusningar

• GladaVirre

Hej Tille bebis!
    Har tänkt på dig jättemycket idag, som vanligt.
    Nu är snart påsken slut och du är med, du är fantastisk! Jag har aldrig hört något liknande. Du är som en stark ängel.
    Önskar att jag kunde hålla om dig, vill det så gärna.
    Massa fjärilspussar och snusningar

Hoppas ni haft en bra Påsk familjen!! Och att eran efterrätt var bättre än min... *dömd att misslyckas*??

• Berkemo

Tänkte bara kika in och säga god natt till dig Tillekillen ! Ha en skön natt, vi hörs i morgon ?

• tillit71

God Natt lilla Tille ca 2.8 kg och så enormt söt.
    Dina ögon ser jag framför mej jämt.
    Du har fått mej att känna en sån tacksamhet så stor till mina egna barn.
    Hoppas Du inte har ont.
    Kram från mej, Kerstin

Här kommer refrängen på en helt underbar låt som jag ofta sjunger för mina barn!!!

Du vet väl om att du är värdefull
    Att du är viktig här och nu
    Att du är älskad för din egen skull
    För ingen annan är som du

Svar på tråden Tilles tråd