• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Ella79

Vi har lite påskbesök ikväll. Men jag smyger undan lite nu och då för att läsa vad din mamma skriver... Tittar in igen på en stund...Kramar till min lilla vän Tille och hans underbara familj.../Elin

• Nellis

Godnatt lille vännen Tille och den övriga familjen. Sov så gott och dröm söta drömmar. Tankarna finns även ikväll hos er.

Kramar Nina med familj

• mludvigs

God natt du tappre riddare!

Sov gott! Don't let the bed-bugs bite!

• Träz
    God Natt lille älskade Tille!
    Läste att din mammas moster hade suttit i timmar
    och strykt dig i pannan! Vad härligt killen!
    Vilken underbar familj, släkt och vänner du har!

Inatt kanske du tar klivet ut till änglarna som väntar på dig!?
    Du kommer få det så bra där uppe på molnen!
    Och varje kväll ska jag titta upp mot himlen och se en
    Tille-stjärna lysa så starkt så starkt!
    Jag som så många andra, förstår inte att du har kunnat kämpa så här länge!
    Du är en så stark kille!
    Du har gjort så mycket för oss här på jorden..

Du kommer ALLTID att finnas i mitt hjärta! ALLTID!

Nu har lilla Saga somnat i sin pappas knä, ser så skönt ut!
    Hoppas att du också sover skönt nu Tille vännen..!

Många. många pussar och kramar till dig prinsen!

/Therese, Thommie och Saga
  • Blåviol

Tille lilla kämpen, hoppas du får en lugn natt. Du gillade nog att sova ute i solen idag. Obegripligt att förstå vad som händer. Hur kan livet vara så grymt? Du Tille så speciellt underbar och älskad av alla. Jag myser när jag läser Magnus berättelser till dig. De är så otroligt vackra, jag rycks med och lever mig verkligen in i berättelserna. Vad roligt för dig Therese att ni fått sällskap av nära och kära idag så ni får lite annat att tänka på. Jag beundrar er enormt mycket. Ni finns i mina tankar varje minut. Kommer aldrig att glömma lilla söta Tille.
    Gonatt Tille och sov så sött.

• CORPSBRIDE

Att vänta på och mista ett barn måste vara den svåraste prövningen som kan drabba en människa.

Tack för allt ni orkar dela med er av till oss alla..Therese och Nicklas..ja ni är helt otroliga som föräldrar och människor...så fina...

Och du Tille....vilken liten mirakelkille du är...helt underbar.
    Sov gott lilla vännen...och vet du...om en stjärna skulle tändas varje gång jag tänker på dig...då skulle natten vara ljusare än dagen...det är helt säkert...Någonting nytt är på väg...

• ripcurl

Sov gott lille Tille-vännen. Jag hoppas du inte har ont utan väntar in det rätta ögonblicket för dig att komma till änglarna.
    Har tänt ditt ljus och tänker på dig lille gubben!

KRAM & SNUSNINGAR

• Mire
    Lillemannen du kommer för alltid finnas i mitt. Hoppas du, mamma & pappa får sova gott i natt.
    Många mjuka kramar och fjäderlätta pussar på din panna från Marie & Tindra
  • Adde1

Sitter här samtidigt som jag gör allt annat, men det är svårt att slita sig, vet ej hur många ggr per dag/kväll jag tittar igenom mappen med alla korten på Tille.
    Jag har också fastnat för bilden på Tille, bäbismullig och nästan gapskrattande, kan ej få in i mitt huvud hur dålig Tille är.

Jag hoppas att ni fotar Tille varje dag, bara för att minnas den stora lilla pojk.
    han har fastnat hos mig, han är med mig och kör bil, ham är med på jobbet, han är med och vaxar båten, men det gillar han inte. Tille sa ifrån, släpp mig nu för en stund så jag får njuta av den fina havs utsikten.

OK, det var bara att göra som Tille ville, han fick vara för sig själv en stund, men han återkom senare.

Det gör ont att höra att det inte finns något liv innanför dessa stora blå ögon. Jag tror att det är precis tvärtom, Tille har så mycket att ordna, planera och bestämma innan avfärd.

Tänk er själv när ni skall på lång semster, ja man blir disträä, ja ni vet , liet borta.
    Det är precis det Tille håller på, starkare krigare har jag aldig sett.

Han kommer överaska oss alla med en stjärna på himlen som kommer blinka.
    Vem vet, ingen verkar ju veta vad Tille tänker eller ej, han kanske blinkar med många stjärnor bara för att skoja, när han är i sin koja.

Jag tror att när det närmar sig slutet så är dom ofta mer med än vad man tror.
    Ni kan inte göra mer än bara hålla om, och det är det bästa ett barn tycker om.
    Så ja, fortsätt med det.
    Därefter så är det dags för Therese och Nicklas att hålla om, ja tilloch med kanske ladda om.
    Så att lille Tille har ett nytt skal att klä om i.

Tänker på er alla hela tiden.

styrkekramar och snusningar ADDE1

• LOTTA N

.....^....
    ..../..\...
    ...(....)...
    ...,~'~,...
    ...|.....|...
    ...|.....|...
    ...|.....|...
    ...|___|...
    ..(____)..
    .(_____)..

Tittar in och tänder kvällens ljus för Tille. Hoppas att ni haft en fin dag och att resten av kvällen och natten blir lugn och rofylld för er. Upphör aldrig att förvånas över att du lilla Tille fortfarande hänger med, var får du krafterna ifrån lilla vän. Det är nog så att man kan överleva på mycket kärlek, luft och lite vatten. Godnatt till hela familjen och tittar in hos er i morgon igen. Tänker på er ständigt.

Kramar och snusningar/ Lotta.

Svar på tråden Tilles tråd