• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Tilia

God torsdag på er! Jag drömde härliga drömmar om Tille i natt, han var frisk och glad och sprallig - kanske en syn in i framtiden, då han sitter och snickrar och leker med de andra barnänglarna, som du skrev häromdagen, Therese?

Om du orkar svara, så har jag funderat över hans namn, Tille..? Hur och när fick han sitt namn? Jag har aldrig hört det förut, men det är ett ljust och mjukt namn som verkligen passar honom. Tille..... För alltid förknippat med värme, kämparglöd, kärlek.

• LillemanTösa

Till ALLA Mammor, Väninnor, Systrar, Döttrar..och till Tille, Therese, Nicklas, Liam & Dea..familjen som Älskar & som Älskas..

Har skrivit den här texten förut, tagen från Carolas skiva, "Sov på min arm"..men jag tror vi ALLA behöver den igen..KRAM PÅ ER..

Ge mig handen min vän, när det mörknar
    Jag behöver så väl en hand
    Och låt ljusa och rofyllda tankar
    skapa drömmar vi ger varann

Låt värmen från den som finns till för dig
    Tända stjärnor vid himmelens rand
    Ge mig handen min vän, när det mörknar
    Jag behöver så väl en hand

Varma tankar och händer som tröstar
    Är som sol över frusen jord
    Och den närhet vi har till varann
    Ger långt mer än tusen ord...

och till Tille liten..hörde Elton John på radion förut, en mening fastnade...
    The candles burned out long before, Your Legend ever will..

Många Kramar till Er Alla//Therese, stolt, förundrad och lite lessen ..mamma..

• höna böna

nu har jag önskat en låt på rix fm till tille och hans fmailj.. hoppas hälsningen kommer med>!

• MuminMy

hemgårn och andra som undrar: jag frågade Therese om hon skulle vilja att vi gjorde lite bilder åt familjen - vi är många här som har photoshop/psp som en stor hobby, Therese sa att det ville hon gärna, förhoppningsvis blir det ett fint minne för dem.

/my - sjalmamma och effellare
  • hidden angel

lyssnar oxå... men brukar de spela upp hälsningar på rix?

• AnnaCarina

Terese, jag tänker på dig och din familj oavbruten och undra hur ni har det, hittade denna test och tyckte att den passade att skicka till dig,
    Hoppas att ni har det bra.

Du log mot mig en sista gång.
    Du var så lugn, som om du redan gett dig av,
    Du såg på mig att jag var rädd,
    hur kan man nånsin vara beredd,
    Jag fick låna en ängel
    som spred sitt ljus i mitt liv i varje andetag.
    Du togs bort från mig alldeles för tidigt.
    Jag fick låna en ängel för en stund.
    Du gav mig allt, ett hjärta kan.
    Du lever kvar i mig.
    Så länge livet ger mig tid, du sa till mig.
    Var inte rädd, men säg mig hur.
    Kan man nånsin vara beredd.
    Jag fick låna en ängel,
    som spred sitt ljus i mitt liv, i varje andetag.
    Jag fick låna en ängel för en stund.
    Min ängel.
    Min ängel.
    Jag fick låna en ängel
    som spred sitt ljus i mitt liv i varje andetag.
    Jag fick låna en ängel.
    Jag fick låna en ängel.

kram Anna

• höna böna

ja det brukar dom göra.. ibland..

• Ullis BF 24 Aug

Hej Therese!

Jag har följt Tille och familjen i ett par månader nu! Jag undrar bara om du vet hur mycket som kommit in till Tille-lille fonden! Jag satte in lite pengar för ett par veckor sedan och det vore kul att veta hur mycket det har blivit sen dess!

Jag vet ju att den förra tråden togs bort och jag hoppas att det är ok att jag ställer denna fråga.... jag har inte riktigt hängt med!!!

Hoppas att badet går bra och att dagen blir lugn för er!! Många kramar till er alla! (självklart en myspuss på pannan till Tille)

Ullis

Svar på tråden Tilles tråd