• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Liamsmamma Fia

Tille, i natt när jag inte kunde sova för jag tänkte på Dig, så gick jag ut på trappen och tittade upp i skyn. Först såg jag en starkt lysande stjärna och tänkte att det kanske var Du, men det kändes inte riktigt rätt. Strax därefter såg jag Dig... det var en lite mindre stjärna och den lyste inte riktigt lika mycket men däremot så blinkade den åt mig hela tiden, ungefär som att den sa "Här, här är jag ju, ser Du mig inte" och då kände jag direkt att javisst, där är Du ju. Så från och med nu så ska den stjärnan vara min Tille-stjärna.

Och till Therese och Nicklas vill jag bara säga tack, ett enormt stort tack för att ni har släppt in oss i era liv och låtit oss följa er vackre gosse ända till slutet. Jag hoppas ni inte blir ledsna eller upprörda om jag vill fortsätta prata med er älskade lille Tille här ibland?

• Quzmuzen

sov gott!!
    Du kämpade starkt.många har lärt sig så mycket av din styrka..
    kram marie med familj

• Anna81

hej! nu e jag här och skriver igen, har läst alla hälsningar ni har fått och det är med ett stort hjärta och tårande ögon jag läser det.

Sov gott nu tille lille, nu har du det säkert jätte bra. Kram

• Tjohalia

Vila i frid lilla Tille, jag och hela min familj har tänkt mycket på dej och din familj idag. Det är väldigt tråkigt att du gått bort men samtidigt skönt att veta att du nu slipper ha ont längre. 

• Berkemo

Hej Therese. Tänkte bara fråga om Tille var döpt. I så fall vad hade han för namn mer? Tycker att Tille är ett jätte fint namn så du har säkert fler fina namn.

• Pluto123

Hejsan vår goa familj!
    Så glad vi är över att vi var i Sundsvall och fick chansen att säga hejdå till vår allas prins. Han var så vacker och mjuk där han låg i sin vagn och myste med bamse-snutten. Han var den vackraste killen på jorden och vet att han är den vackraste ängel i himlen. Va skönt för honom att äntligen få spela boll och leka med andra änglar. Vet att han längtat efter det. Va mysigt det var att mormor sjung en lugn vaggvisa och smekte Tilles mjuka panna. Kunde inte bli ett vackrare slut. De flesta närmaste var med och det var nog uträknat från Tilles sida. Visste nämligen då att Therese och Nicklas skulle ha många omkring sig som kunde stötta dem. Det var med omtanke för dem han valde att få somna in på påskafton. Han är den vackraste ängel jag sett i mitt liv! Tack Tille för att jag fick äran att träffa dig. Du har betytt så mycket för mig och din morbror. Vi ses senare i himlen, då ska vi allt leka med dig! Du får välja vilka lekar du vill, stäler så gärna upp =)

Therese och Nicklas> Gosse vad ni är starka och Ni är de vackraste människor vi mött. Den kärlek ni har sins emellan är den starkaste vi sett. Ni är verkligen som gjorda för varandra och vi vet att det är tufft nu. Vi finns i närheten när ni vill. Bara att säga till så skulle vi göra vad som helst för er!

Många kramar till er och Liam/ Johanna och morbror Kristian

Vi kommer förbi imorgon innan vi åker till Stockholm, om ni orkar och har lust!

• doris51

hej
    kikar in igen kan inte hålla mig härifrån, ser att ni har varit ute och spelat bandy med Liam, det gjorde ni rätt i .Lille Tille vakar över er det är jag säker på.
    Många styrkekramar till er alla.

• Amanda och Cevins mamma

Vi ses i nangiala lille Tille... Du finns med oss i allas våra hjärtan... För oss kommer du alltid vara vår lilla Tille , I din mammas, pappas bror och systers och det svenska folkets... Tack för att du fanns och för att du alltid kommer finnas i våra tankar.... Sov sött lilla vän!

Svar på tråden Tilles tråd