• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • cirkuz

Jag tänker så på er, avundas eran styrka och mod men inte erat öde! Människor som ni gör en medveten om vad livet verkligen innebär och även om det är skrämmande så får ni en att orka se frammåt, mina sorger är inget imot era och jag önskar er all lycka i världen om den nu kan finnas efter en så här fruktansvärd upplevelse....
    Sov gott Tille Lille hoppas du har det bra i nangijalia....

• mamma69

Hej Therese jag tänker på er hela tiden , jag putsade fönter idag och kom på mig själv med att jag bara stod me trasan i handen, och tänkte på er. Sen undrar jag när någon begravs så brukar man ju kunna sätta in pengar på olika fonder som dom anhöriga har önskat, jag vill ju gärna göra det till EB-fonden, men har inte klurat ut hur jag ska bete mig eftersom vi bor i Härnösand och annonser brukar ju vara i hemstaden. Sen finns det ju säkert många med mig som vill skicka en liten blomma till hans begravning.........

Jag hoppas du inte misstycker, säg bara till isåfall.

Många kramar från mig o min familj..

• Liamsmamma Fia

Tille, jag glömde ju säga att jag har tänt ljuslyktan på balkongen för Dig i kväll också, och för alla andra små gossar och töser som fortfarande väntar på Magnus fina tåg...

• Yollis
    *kramar från oss*
    / Yollis v. 32 - det blir en tjej! - max 10 veckor kvar - *suck*
  • marry

Kom just hem, varit bortrest utan internet...och läste just om att du somnat in lille Tille. Skönt för dig att få leka på andra sidan och vaka över din familj. Har lärt mig så otroligt mycket av dig, du lille vän. Läst i tråden varje dag och på nåt sätt hoppats att ett mirakel skulle inträffa.
    Nu gråter jag stora tårar. Kramar till familjen som kämpat så tappert vid din sida. Vila i ro nu.

• EvaMormor

Ha det bra i himlen, Tille. Kramisar till dina föräldrar och syskon.

• Trocadero

.....^?...
    ..../..).....
    ...(....)?...
    ...,~?~,?...
    ...|.....|?...
    ...|.....|?...
    ...|.....|......
    ...|___|.....
    ..(____)..
    .(_____)..

• sandy85

ville bara passa på o skriva lite.. tänker på er dagarna i ända... kan inget annat.. ni har vart så starka.. ni borde få tapperhetsmedalj.. bara att du kan sitta och skriva så resten av världen kan följa lille tille..

det tackar jag för.. skänker många tankar åt er familj.. hoppas du har det bra där uppe tille.. för en fin ängel är du garanterat!

många kramar

• Desse

Tänker på er jätte mycket och hoppas att dagarna framöver rullar på stillsamt!!! Jätte kul att höra att det fortsätter att ramla in pengar till fonden !!!! Hur mycket är det uppe i på ett ungefär nu ???
    Ta hand om varandra och må kärleken vinna över allt !!!!
    Många många kramar Desse

• Nymfoman

Therese6699: Tack för alla svaren. Ska du och Nicklas börja jobba nu snart igen? Förresten vad jobbar ni med? Läste Pluto123:s inlägg och det var så fint skrivet om er att du och Nicklas är som gjorda för varandra. Vilken tur för er för det behöver man vara för att klara en sån här situation.

Ni verkar ha många vänner omkring er och inte "bara" oss här på FL.

Svar på tråden Tilles tråd