• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Lillklillen

Tänker på er tänder flera ljus som aldrig slocknar
    Min son började läsa aftonbladet och kommer till mig jätte ledssen att din son har gott bort och han tänker så mycket på er

• SmileDevil

Har tänt ett ljus bara för dig Tille =)

• lottab

Det är både med glädje och smärta jag ikväll sitter och läser att Tille valt att fara vidare. Jag är så glad för Tilles skull. Nu är hans lidande över. Nu har han det så roligt där uppe med alla sina vänner. Han kommer bli saknad den lilla busiga kämpen. Han kommer alltid finnas kvar i mina tankar. Varje dag jag vaknar upp och ser mitt egna lilla charmtroll. Han har också stora, intensiva blå ögon, och när jag tittar på honom ser jag Tilleman.
    Till er Terese, Niklas, Liam, Dea. Ni är helt underbara och jag skickar mina vermaste kondelianser till er. Svårt att finna ord egentligen i denna stund.Hade jag befunnit mig i närheten hade jag kommit och gett er alla en stor kram. Ni kommer också alltid finnas i mina tankar. Jag är er evigt tacksam att jag fått ta del av ert liv under denna tide. Komeer alldeles säkert titta in här många gånger till. Det känns på något sätt som ni blivit nära vänner till mig trots att vi inte pratar med varann.
    Mina varmaste tankar finns hos er i alla fall.
    Ni har berört många.

Tille! Hälsa alla jag känner där uppe och kom gärna och hälsa på om du känner för det.
    LottaB i Skåne

• Kaspers mamma

Gonatt familjen!

Är påväg till mitt jobb nu... har inte kunnat släppa er med tanken på hela dagen, er och lill-prinsen.
    Kommer in för att krama om er en hel massa genom cyber!
    Massor av styrka och kärlek från vår lilla familj!

Duniga solpussar på era pannor och en dunderkram till er lilla ängel!!

//Sandra med familj

Tille är sknad av oss alla...

• October

Tänker på er och lilla Tille. Nu har världen en liten ängel till. Har tänkt på er hela dan och gråtit en hel del tårar. Kramar till er alla!

• HoneyPuff

.....^?...
    ..../..).....
    ...(....)?...
    ...,~?~,?...
    ...|.....|?...
    ...|.....|?...
    ...|.....|......
    ...|___|.....
    ..(____)..
    .(_____)..

Sov så gott nu Tille lille!
    Nu får du springa runt och leka med alla dina änglakompisar en stund så ses vi kanske allihop igen nån dag!
    Tack för att du under ditt korta liv har lärt oss så otroligt mycket om livet!!
    Styrkekramar till hela din familj och en gosig kram som farväl till dig!
    // Lina, Magnus och Alice

• MAMMSY

Vet inte vad jag ska skriva alla ord känns för få..
    Lilla Tille hoppas du är på en plats nu där du slipper all smärta, hoppas du vet hur många som älskar dig, å vilken underbar liten kämpe du var◊

Kramar Malin med Familj
  • Wagram

Döden tänkte jag mig så

Det gick en gammal odalman
    och sjöng på åkerjorden.
    Han bar en frökorg i sin hand
    och strödde mellan orden
    för livets början och livets slut
    sin nya fröskörd ut.
    Han gick från soluppgång till soluppgång.
    Det var den sista dagens morgon.
    Jag stod som harens unge, när han kom.
    Hur ångestfull jag var inför hans vackra sång.
    Då tog han mig och satte mig i korgen
    och när jag somnat, började han gå.

Döden tänkte jag mig så.
    Bo Setterlind (Dikter från San Michele, 1954)

Lycka till pa farden, Tille!

• Zemiramis

Tänder ett vackert ljus för lilla tille som nu inte längre finns hos oss!

Svar på tråden Tilles tråd