• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Smurf26

Vi har nu tänt ett ljus till minne av lille Tille som alltid kommer att finnas i våra hjärtan. Alla våra tankar går nu till er. Kramar

• kossemosse

Min familj tänker på er som har en sorg för Tille

• Mamma t Twins

Mina innerligaste önskningar om frid i era hjärtan och ro i era sinnen.
    Jag böjer mig djupt av vördnad för den styrka det måste innebära att besitta styrkan att kunna dela med sig av något som detta till världen.
    Ni gör världen bättre!
    Det är i ljus och värme jag och många andra med mig kommer att minnas Tille och hans familj.

• monchichi2

Det brinner ett ljus även här...i lilla Tillemans lykta...
    Jag frågade min lilla tjej idag om hon visste varför ljuset brann. Hon sa då att; det är lille Tillemans ljus. Sen la hon huvudet på sned och sa ;han är så sööt mamis...
    Sen sprang hon bort till sin gunga, satte sig och sa; var är han ,lilla sjuka bebisen? Och utan att vänta på svar;hej då lilla gubben, är du på stjärnan nu? Sen började hon sjunga; blinka lilla stjärna där, hur jag undrar var du är...forts på sången blev allt annat än orginalet, men så fin, så fin... Lille söte Tille tuss, du finns i våra hjärtan och tankar... Du söta, gosiga lille hjärtegryn... Tack än en gång Therese för att vi fått ta del av ditt/ert och Lille Tilles liv...Känns tryggt att veta att ni har såda fin familj och vänskapskrets att dela sorg,smärta,glädje och tankar med... :) Bamsekramar och tankar i massor ifrån christina med familjen jonas,jasmine och jakob

• Sömntutan

Ja nu är jag här igen Tille, kan inte släppa mina tankar på dig idag vet du.
    Har du kommit fram än eller sitter du fortfarande på tåget? Hoppas i så fall att du fått dig något gott att äta.
    Vi saknar dig här Tille och det käns lite tungt när man tänker på att du inte finns hos oss längre, eller det gör du ju men inte på samma sätt som förr.
    Många kommer nog att gråta Tille och så är det när någon man tycker om försvinner.
    Om ett tag Tille, om ett tag så kommer vi att le när vi tänker på dig. Vi kommer att le stort när vi tänker på den lille kämpe som blev hela världens lille hjälte. Du fick inte så lång tid här på jorden, men det du uträttade på den lilla tiden kommer många människor uträtta på lång, lång tid.
    Ja du lilleman, inte lätta att förstå varför vi gråter när du själv har det så bra. Men vi gråter inte för att du har det bra där uppe, utan vi gråter för att tommheten och saknaden är stor här på jorden.

Sköt om dig nu Tille lille så syns vi sen!
    Fjäderlätta pussar på din mjuka panna
    Anna

• isaacsmams

Jag tände två ljus för dig nu när det började skymma, hoppas dom lyser upp till dig.
    Jag minns dina stora vackra blå ögon, jag ser dom framför mig, du var fantastisk att vila ögonen på. Sov Gott Tille däruppe bland alla änglar små.

• Pyris

Therese:
    Jag bara känner att jag måste fråga den här frågan. Du behöver inte svara om du inte vill/orkar.

När Tille somnade, tog sitt sista andetag...Sov han då, eller var han vaken??

//Paula - med Tille i mitt hjärta

• SvanFlikkan

Vila i frid Lilla Tille!

Måste säga att Tille verkligen var en liten kämpare!!!!

()
    []
    []
    [] Ett ljus är nu tänt för dig!!

• pesonen

Det finns så otroligt många olika känslor inom mig just nu. Det här med lille Tille, vilken kille alltså!

Till Tille:
    Jag hoppas att Du har det bra nu där du är! Du har en fin familj som tog väl hand om dig medan Du fanns här på jorden med oss andra. Du kunde inte ha fått en bättre familj. Tänk att en sådan liten kille som Du kunde beröra en så otroligt mycket. Du har funnits i mina tankar dagligen sen jag läste om dig på Aftonbladets hemsida. Du var en strong kille! En fin kille. Hoppas Du har det bra där Du är nu! Flyger runt och skrattar, precis det leendet Du hade på de flesta kort jag har sett på dig!

Till Tilles föräldrar:
    Ni är bäst! Tille kunde verkligen inte ha fått bättre föräldrar. Så starka. Tille hade det bra hos er. Han somnade in med kärlek runt omkring sig. Kunde det ha blivit bättre? Han hade det kanon hos er. Isolera er nu och rå om er själva. Ni behöver vila. Ni är mina idoler! Ni är sådana personer man bara kan se upp till. Så starka och så fina.

Svar på tråden Tilles tråd