• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Yessi79

Ni finns alltid i våra tankar och hjärtan!!!!
    Ofta tycker jag livet är otroligt orättvisst. Att ta en sådan fin och go kille från jorden så tidigt...... men han har gjort underverk den tiden han har varit hos er....... ja det är svårt att förmedla mina tankar men det är helt enkelt orättvisst ibland. Jag har så svårt att förstå.... Tårarna rinner. Kommer aldrig att glömma hans ansikte med de stora härliga blå ögonen. Vilken kille ( och vilken familj ni är )!!!!
    Många kramar
    Jessica, Dennis & Mathilda

• Emma S

Än en gång; Kram till er alla!

Också en speciell kram till mor- och farföräldrar. En sån smärta det måste ha känt och känner då de ser ens eget barn med barnbarn behöva gå igenom det ni gått igenom.
    Ni måste ju ha världens underbaraste föräldrar Therese och Nicklas som gett er så mycket kärlek och styrka!

Tack också för att ni delat med er av allt! Tack!

• Polgara

Många varma hälsningar från vår familj!
    Nu är äntligen Tille´s lidande slut..må han få de vackraste och vitaste vingar!

/Polgara

• januarimamma06

Det finns inga ord, som räcker till i en stund som den här. Jag kommer alltid att minnas dessa vackra ögon. Kommer aldrig att glömma dig.

Tusen kramar till en liten ängel
    Karin

• astoria

Älskade Tille!! Äntligen är din långa väntan över.Du finns inte längre med oss men kommer alltid ha ett eget rum i mitt hjärta.Du har lärt mig så mycket under den korta tid jag fick följa dig på vägen mot din stjärna.Jag hoppas du blir så lycklig som du så väl förtjänar!Glöm inte bort dina underbara föräldrar som så osjälviskt har låtit oss ta del av erat liv tillsammans.Jag vet att du kommer sitta där på din stjärna & titta ner på Mamma & Pappa och tänka: Dom är dom bästa,jag kunde inte fått det bättre!Tille vet du vad? Jag såg en fjäril idag,precis en likadan som pinsen! När jag får min pin så kommer jag att bära den nära hjärtat,och jag kommer bära den med stolthet!!! Sov gott Blåöga så kanske vi ses en dag i Nangiala.

Kram Veronica

• skånetös i väst

Beklagar sorgen. Vet inte vad jag ska säga. Det finns så mycket jag vill säga..men ja... det kan bli fel och jag vet inte hur man gör riktigt. Vill bara visa att jag känner med er.
    Kram

• MinSeth

Tille,
    Vackraste lilla människa.
    Många är vi som sörjer dig.
    Du har fått dina välförtjänta vackra vingar, lille kämpe, använd dem så mycket du bara kan!
    Lille Tille, Therese och Niclas, ni finns i mina tankar och böner.

"Mamma min mamma, bästa vän
    Om det är sant att man föds igen
    Då vill jag bli en blomma
    Och att du ska plocka mig
    Och sätta mig i håret
    Så att jag får krama dig"

Många, många kramar.
  • Tarjas

Hej igen Tillevännen...det är Tarja. Nu ligger du väl i din sköna nya säng och kanske redan har somnat.Kan tänka mig att du är helt slut efter din dag. Som började med resan med det där tåget som din kompis Magnus berättade om, hoppas chokladen smakade bra, och alla nya kompisar och nya omgivningar, och självklart allt bus och alla lekar du lekt idag. Jag hoppas du är nöjd med din dag. Du slipper ju ha ont och orkar vara vaken nästan hela dan. Tänk vad skönt...Du ska veta Tille-hjärtat... att jag varit så ledsen idag...ledsen för att du inte fick växa upp i din underbara kärleksfulla familj...men också glad och lättad över att du inte längre behöver ha ont...Du finns i din mammas, pappas, storebrors och systers hjärtan för alltid. De kommer minnas all den kärlek du gav de och jag vet att du minns den kärlek de gav dig...tryggheten...omtanken...som gjorde att du hade så svårt att släppa taget... Ni kommer att mötas igen...inte än.. men så småningom Tille-Prinsen... Och vi kommer träffas...för första gången...vad roligt vi kommer ha då...tror du inte det? Nu ska du få sova Tillelille, annars orkar du ju inte leka imorgon...Hoppas du var nere och kikade in hos dina mamma och pappa innan du gick och la dig...hann du det så är jag säker på att de märkte det. Sov så sött Tille Hjärtat så hörs vi en annan dag. Du vet att om du vill nåt, så är jag jättebra på att behålla hemlisar...

Du finns i mitt hjärta Tille-Prinsen...idag...imorgon...i evighet...

Kramar och snusningar

Tarja

• den glada solstrålen

hej
    skänker en soligkram till dig tille enbart tilldig där du nu svävar i himlen
    dina föräldrar har varit enormt starka jag beundrar de verkligen .
    Jag följde dig dagligen i tidningar och på din mammas sida på familjeliv jag ahr inga egna barn men kan känna sorgen .....hur dina föräldrar har det nu
    ha det bra på din färd tille
    kram på dig theres och din familj hoppas ni får lyckan med er i forts /anna

Svar på tråden Tilles tråd