• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Sömntutan

Till Tilles underbara familj:
    Jag hoppas att ni inte tycker att det är jobbigt att jag skriver till er Tille trots tt han inte finns med oss längre. Om det känns jobbigt så säg bara till så slutar jag.
    Sköt om er!
    Bamsekramar
    Anna

• Sanders mamma 04

Tårene renner når jeg leser i dagboken din Therese at Tille har sovnet inn. Det er så uvirkelig at lille, søte, gode Tille har lukket sine vakre blå øyne. Han vil alltid ha en plass i hjertet mitt. Sov godt lille Tille!
    Sender mange klemmer til resten av familien. Det er så mye kjærlighet hos dere at jeg er sikker på at dere passer godt på hverandre. Klem.

• snutti

När jag sjunger denna sång tänker jag på Tille, sjunger den varje kväll för min son, och Tille får vara med i tankarna då...

Nu i ro slumra in, i bädden så fin
    som blomman på äng, i gungande säng
    och Guds änglar de små, breda vingarna ut
    och kring barnet de stå, tills dess natten är slut.

• bebisImagen

En liten ängel har äntligen fått tillbaka sina vingar...

• Egge

Sov i ro lilla Tille! Aldrig har någon berört mig på ett sätt som lilla Tille, jag har varje dag läst om din kamp i din mammas dagbok, varje dag har du berört mig till tårar, varje kväll har jag sänt dig en tanke innan jag somnat. Du var en stor liten kille!

• Hannnas
    ()
    []
    []
    []   ett ljus till Tille....  i Nangiala.... varma kramar till Dig Therese och hela din familj...
  • Little Mama

Lille Tille har du nu fått ro.. så skönt för dig!
    Mitt hjärta känner med dina föräldrar, tårarna rinner.. Men jag är alldeles säker på att du sitter där på ett litet moln och tittar ner på dina föräldrar med dina stora, vackra blå ögon och sänder dem styrka, de som överöst dig med kärlek den tid du varit här.

Tack Therese för att vi fått följa Tilles otroligt starka kamp! Beklagar djupt den sorg ni känner!
    Kram från Linda m. familj

• Clown

Kan som så många andra inte heller sluta gråta.. Har fällt många tårar för Tilleman, men idag har jag verkligen gråtit hela dagen. Känner så oerhört starkt för er!

Therese- när ungefär kommer boken med alla dagboksanteckningar att släppas? Jag vet inte om du svarat på det tidigare, jag hinner inte läsa allt i tråden längre! Försöker hitta alla inlägg du skrivit iallafall, men kan ha missat något. Så otroligt många fina inlägg som skrivs av alla här att man inte hinner läsa allt. Jag har läst din dagbok ett par gånger varje dag, tycker det är en jättebra idé att ge ut en bok av det du skrivit, du har verkligen berört en hel värd med dina fina ord om erat grymma, orättvisa öde.

Stora kramar/ Charlotte Patrik & Simon

• Kibell

Tittar in och vill önska er en god natt ni underbara Tilles familj.
    Sänder MASSOR av styrkekramar. Tänker på er.
    Lille Tille kollar nog till er så ni har det bra.
    Kram

Svar på tråden Tilles tråd