• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • ringbertha

Hej Tessan och stor varm kram

Jag har följt er här en tid och tänkt skriva så många gånger men inte känt att orden har räckt till. Ville bara skriva att jag tänker på er. Jag önskar er all styrka, alla krafter ni kan få. Och jag tror att himlen är ett väldigt bra ställe att vara i när man är liten och inte orkar vara jordbo längre.

Maria R (iloggsprojektet)

• Tiril

Tille kom till världen för att föra människor samman, att få människor att glömma sina vardagliga sysslor och börja tänka med hjärtat, om så bara för en liten stund.

• Turfen

Lilla Tille du har förevigt en plats i våra hjärtan...dina blå glömmer man ALDRIG
    Vackrast av dom alla stjärnor..
    Tänker på er, kramar

• Bonus

Go`natt och sov så gott!!!! Tänker på er
    omtanken är den bästa av alla tankar
    kram

• majamia1

Tittade förbi här igen, det känns så tomt utan Tille. Jag hoppas att han har det bra nu och att ni mår ok. Tänker på er ofta och vill bara säga tack för att ni delat med er. Önskade att jag kunde göra mer för er. Många kramar Marie

?Thank you? is one of those wonderful phrases
    people use to express a special gratitude.

But there?s often a lot more to it than those two words can say.

When it comes from heart, from deep inside
    the nicest feeling and the most special thoughts,
    ?Thank you? means so much.

It means, thank you for taking the time to show
    that you care.

It means, ?you really made my day,?
    and sometimes it means that
    you really make all the day so much better.

It means you make me feel so nice,
    and I wish I could do the same for you?
    just by letting you know how much you mean to me.

?Thank you? means you didn?t have to?
    but I?m so grateful that you did.
    ?Thank you? means that you have done something special
    that I?ll never forget.

• Desse

Therese Nicklas och Liam !!!
    Hoppas ni får sova gott i natt också !!!!
    Måste bara fråga om det kom som en liten chock när han väl somnade in ?? Tänkte om ni var förberdda på att han skulle somna in på natten, sen när du skrev att han bara någon timme innan hade varit vaken och sugit på bandagen måste ´det ju kommit lite oväntat då. Ni var ju så himla förberedda för några dagar sedan när han verkligen var påverkad ! Men jag tror att han ställt in sig på att hans familj skulle vara samlad. Det var ju lite otur att inte Dea fick möjlighet att se honom så fridfull och ta farväl. Eller har ni tänkt att åka och titta på honom igen när hon kommer ?? Men jag tycker ni är världens tappraste familj och jag önskar er verkligen all lycka i framtiden. Jag hoppas verkligen att ni är hemma från jobbet ett bra tag framöver så ni hinner bearbeta dettta ordentligt, annars är det bara risk att det kommer en riktig kris längre fram. Jaha , jag trodde det var boken som du hade gjort själv. Men vad kul om det fortsätter att rulla in mera pengar till EB fonden. Det måste ju vara en rejäl slant där nu. Tack vare Tilles vackra ögon och hans fantastiska familj !!!
    Kramar Desse

• Klatermaja
    Läste förstasidan i Aftonbladet idag. Tille lille du har trollbundit mig som få. Änglar kommer att vaka över dig! Sov gott lilla charmtroll.

/Klatermaja
  • Amazona

Brukar alltis säga gonatt till Tilleman-Lilleman.....men jag är inte så säker på att han kommer att sova något där han är nu...det har han ju redan gjort så mycket. Nä, det är nog full fart som gäller!

Men en varm Gonattkram till Therese, Niclas och Liam får det bli! All kärlek till er!

• trissis

Mina tankar har varit hos er och Tille hela dagen. Var ute och gick, köpte Aftonbladet och möttes av Tilles underbara ögon, det gjorde ont. Egentligen är det märkligt hur det kan göra så fruktansvärt ont, jag kände ju aldrig Tille, ändå har han en stor plats i mitt hjärta. Har snusat på mina egna barn och undrar hur jag någonsin skulle överleva förlusten av dem...Hur hittar ni er styrka?? Känner ni att ni kan finna styrka tillsammans, att ni kan tala om det som varit och det som komma skall?? I dina anteckningar verkar det som din & Nicklas kärlek är stark nog för många prövningar?? Iaf är det vad jag hoppas och tror. I dag hoppas jag mer än någonsin förr att det finns ett liv efter detta och att Tille har det underbart just nu.

Många kramar Anna

• hugoboss

Sov gott lille prinsen det har du förtjänat.

Svar på tråden Tilles tråd