• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Tarjas

Alf Tille Sune Vesterlund, det perfekta namnet på er lilla Prins. Ha en bra kväll hela familjen. Mys med varandra och sov så gott.

Kramar
    Tarja

• Helena32

Om himlens alla änglar
    kom flygande hit ner
    Så fanns nog ingen rädsla
    och sorg i världen mer

En änglatavla hängde
    vid sängens huvudgärd
    Den trygghet som den skänkte
    är mer än pengar värd
    Kom flygande hit

Kanhända är det ängelns hand
    som smeker dig i vinden
    Kanhända för att ge dig kraft
    han nuddar lätt vid kinden

En änglatavla hängde
    vid sängens huvudgärd
    Den trygghet som den skänkte
    är mer än pengar värd

Tille du finns i mina tankar! Hoppas att du har det bra där uppe, och funnit många änglakompisar!
    Många kramar till Dig!

Therese & Nicklas!
    Ni är helt enorma!!!!!
    Ta vara på Er själva nu (och Liam naturligtvis)
    Ni finns i mina tankar!
    Stora Kramar
    Helena

• Mowglie

Jag kan inte finna ord, men jag vill ändå att ni ska veta att jag och min familj tänker på er helatiden!

En stor och stark styrke kram vill vi skicka till er!

Lena, Erik och Lille Rio

• Nettson

Vill bara ge er en kram. En kram är kanske inte så mycket men denna är värd mer än tusen ord.

• Fröken Stålhand

Tack för att ni har delat med er av eran lille Tille... Är på väg i säng nu men det känns tomt eftersom man sagt godnatt varje kväll innan datorn släckts...

Godnatt Therese med familj, kikar in imorgon igen!

*kram*
    Sara

• Fullrulle1974

Ta vara på varandra nu och föralltid..
    Många kramar
    Fam Sjöstrand-Hemlin

• GladaVirre

godnatt Therese och familjen!
    Skiver imorron
    kramar!!

• lillsmurfen

Therese och Nicklas
    Jag tänker ofta som så, att allt som händer måste ha en mening. När jag tänker på lille Tille så tänker jag att denne lille och ändå på många sätt store kille, har gjort mer under sin 6månaders korta tid på jorden än vad de flesta gjort under en hel livstid. Naturligtvis med er hjälp men ändå. Han har ju verkligen gjort så att folk har fått upp ögonen för denna mystiska och oerhört hemska sjukdom. Förhoppningsvis kommer folk inte att glömma hans fina blåa ögon på mycket länge och fortsätta att ge pengar åt forskningen. Det är ju faktiskt det bästa man kan göra, i mina ögon iallafall. Jag och min mor ska iallafall sätta in lite pengar dit.
    Kramar om er allihop och hoppas att den lilla kramaen kan värma er i er svåra stund.
    "lillsmurfen"

• hillson

Godnatt therese och hela familjen... hoppas ni får sova inatt...

Godnatt Tille,jag är så van att skriva till dig varje kväll,tänder ett ljus för dig min vän...

kram sanna

Svar på tråden Tilles tråd