• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Helena o Teo

God kväll Therese och Nicklas!

Har inte varit här på hela dagen, jag och min man har varit vid vårt nya hus som håller på att växa fram. Det tar tid vill jag lova, men det blir sååå fint!!

Har längtat hem till datorn, både för att läsa vad du/ni har skrivit och vad alla andra skriver. Och så har jag skapat ett behov att skriva själv också, det liksom lättar och tankarna på lilla Tille blir allt lättare och ljusare. Mycke trot jag beror på att du Therese är så makalöst duktig på att se postivit på situationen och ta en dag i daget, precis så som den kommer. Så borde alla försöka tänka, jämt.

Tänker massor på er och hur ni mår mi vardagen, om ni sover bra och om Liam och Dea mår bra. Men jag läste just ditt inlägg om hur barn hanterar sorg, och det är ju faktiskt rätt så fantastiskt hur de ena stunden kan vara sprudlande glada för att i nästa stund gråta... Ett ganska sunt sätt att hantera sorgen på tycker jag. Vi borde vara mer som barnen... = )

Mina tankar kommer att vara extra mycket hos er och Tille både på fredag och på söndag. Jag ska tända vackra ljus och ha en tyst minut. Allt för att på bästa sätt hedra den lilla kämpen! Mitt hjärta fick han från första stund, och han får behålla det så länge han vill.

Ikväll ska jag vinka till honom och sedan somna till ljuset från hans stjärna, eller stjärnor rättare sagt... himlen måste snart vara överfull av stjärnor som alla har tänt för honom. Underbart är vad det är!

Bamsekramar till er hela familjen!
    /Helena med familj

• Ester1

Hoppas du får en skön kväll Therese!
    En stor varm kram från oss.

• Solktt

Sänder er en styrkekram i eran förlust!
    Maria

• Helena o Teo

En fundering...
    gamla FL, nya FL...
    Vilken ska man använda?
    Hittar man alla trådar och kompisars sidor på bägge?

Någon som har koll??
    (såg att det hade diskuterats lite grann här, inte rätt ställe att göra det kanske, men jag var bara tvungen att fråga...)

Kram!
    /Helena

• Blåviol

Hej Therese!
    Jag tänker på hela dagarna, varje minut.
    Din underbara lilla son har trollbundit mig.
    Har följt din dagbok de senaste veckorna och väntat vid
    datorn för att fått veta hur han mått. Ledsen såklart för Tille inte
    får vara kvar hos sin fantastiska familj men ändå lättat för att Tille
    inte behöver ha ont något mer. Har gråtit floder och inte vilja insett
    sanningen hur det skulle gå till väga och vill fortfarande inte
    acceptera att han är borta. Frågar mig om och om igen
    hur en sjukdom kan få vara så grym.
    Tille kämpade så för att han hade just
    er till mamma och pappa.
    Jag undrar om ni tycker det går bra att sända blommor till Tilles
    begravning?
    Kramar Marie

• mamma69

Skriver några rader , tänker på er ,jag hoppas verkligen att ni får barn igen, du Therese är nu mamma åt änglapojken Tille och jag tycker du ska vara mamma åt ett jordbarn också, jag önskar er all lycka med den biten, Tille glömmer jag aldrig den lilla vackra pojken.

Kramar i massor till er.........

• Det blåa huset

*stor kram till er & en varm tanke till Tille där han nu är*

Rossan, nu snyggare än nånsin... ♥ 8:e graviditetsmånaden
Svar på tråden Tilles tråd