• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • nenaj

Nu har Tille ytterligare än stjärna att hoppa till!Glömmer aldrig dig,Tille!
    Tänker så mycket på er!Sköt om er !
    kram Helena
  • pofia

Hej Tille och resten av familjen! Tille jag fortsätter skriva till dig här för jag tror du kommer förbi och smygläser då och då Hoppas du har det bra på din stjärna (eller det har ju blivit ganska många nu...), har du smakat på den blå chokladen än? Du kanske sitter och dricker den nu..? Den smakar säkert ljuvligt... Jag tänker på dig mycket!
    Tände en stjärna för dig idag. Hoppas du hittar den...
    Therese och Nicklas jag tänker på er varje dag... Skickar stora kramar till er, hoppas det går bra i morgon. Så bra det nu kan gå...
    Tille, ta nu hand om mamma, pappa och dina syskon från din stjärna. Det vet jag att du gör! Vi hörs! Kramar Sofia

• trippel

Therese hoppas att det går bra att "bara vara" som du skrev i dagboken.

Många kramar, tänker på er

• Snuttan46

Tänder ett livslångt ljus för Tille ... å skänker er var sek en tanke å honom ... må han vila i frid å ro nu... hur ont det än gör ...tårar trillar då man tycker att såna små borde få bättre chans i livet... kram... men vetenskapen går framåt om än så sakta....
    Kram

• Dolphine

Stora varma styrkekramar till er. Tänker på er och lille Tille.

• emmaida

Jag skänker en tanke till Tille och hans familj. Jag kan inte säga att jag förstår förlusten av ett barn, för jag har aldrig förlorat något. Men jag kan föreställa mej att det är och kommer att förbli väldigt tomt.
    Tille du och mina barn kommer att ses i Nangiala då den tiden kommer.
    Sov gott lille Tille.

• Lajno

Stora varma kramar till hela er familj!!!

Svar på tråden Tilles tråd