• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • sveamoder
    Godmorgon!

Det är ett stort tomrum i hjärtat när man vaknar,
    men så möts man av solens strålar,
    och vet att det är Tilles leende som möter en.

Ha en fin dag!
    Och en massa kramar!

• tigerlilly79

Jag sänder er många kramar och hoppas att er lilla ängel får det bra nu... såg i tidningen att lilla Tille somnat in. Tänder ett ljus för honom och min älskade Hanna ikväll. KRAM från mig....

• glömsk

Godmorgon...Hoppas ni har sovit gott inatt.Ni får ha det så bra.Tänker på er idag...Kramar i massor Lotten

• sudalijo

Många kramar till Er. Hoppas att ni får en bra dag.

Skönt att Tillemannen slipper att ha ont något mer.

Många varma kramar. Ni kommer alltid finnas i vårt minne!

• CrystalHeart
    God Morgon famljen!

Hoppas natten varit fridfull och att bara vackra drömmar om lillprinsen funnits där.
    Tänker på er idag och sänder all min styrka.

Undrar om du vaknat än Tillevännen? Eller om du ligger och snusar gott på din stjärna där uppe i det blå?
    Vilken ynnest det varit att få lära känna dig lite.
    Du kommer alltid finnas i ett speciellt rum i mitt hjärta.

*kramar om* hela familjen styrka & kärlek.
  • Kaspers mamma

Godmorgon familjen!

Hoppas att ni haft en fridfull natt och att lilla Prinsen har det bra bland stjärnorna tillsammans med alla andra små söta änglar.
    Läste att aftonbladet ska skänka 50.000 kr till lilla Tille-fonden, vad härligt!
    Tänker på er hela tiden.. och hoppas att ni håller ihop!

All min kärlek och styrka.
    Och lilla Tille... tack för att du fanns, tack för att du dela med dig, tack för att du vakar över din familj nu!
    Du äger en bit av mitt hjärta föralltid.

Kramar i massor Sandra med familj

• Adde1

Godmorgon familjen Vesterlund.
    Hoppas att ni har fått sova gått, även Tille-lille.

Jag såg ett inlägg ifrån Therese6699 igår att Nicklas hade lagt ut ett nytt kort på sin sida när Tille skrattar.
    Jag kan ej hitta det kortet, eller missuppfattade jag???

• alex o kims mamma

Så nu har lille Tille fått somna in.... såg framsidan på aftonbladet i söndags med blandade känslor. Äntligen slipper han smärta, men samtidigt är det så sorgligt, så sorgligt.

Tilles korta liv har i alla fall inte varit förgäves. Han (och hans underbara familj) har fått en hel värld att reagera och tänka till. Det finns inte ord för alla känslor som passerar, men ni ska veta att Tille kommer att finnas kvar i folks hjärtan - givetvis mest hos er i familjen och de som stod er nära, men även hos oss andra som "bara" kände Tille genom cybervärlden och tidningar. Vila i frid Tille....

/Hanna

• Sussieluskan

Godmorgon familjen Vesterlund!

Hoppas ni har haft en bra natt, att ni fått sova några timmar. Tille sitter nog i sin stjärn-himmel och tittar ner på er.

Hoppas ni får en bra dag och att Liam också får det. Har han påsklov nu? Hur mår han? Han är ju en kämpe liksom sin bror, men....
    Var han också klar redo att släppa Tille?

Tankarna finns hos er hela tiden!!!

Kramar  i massor!!

• ung tvillingmamma

Godmorgon.

Hoppas att ni har kunnat sova gott.

Jag tänker på er idag och hoppas att det blir en fin stund på begravningsbyrån, även om det blir jobbigt.

Massor av styrkekramar, Johanna

Svar på tråden Tilles tråd