• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • monchichi2

Natti Natti Lille Söte Tille Tuss...
    Ljuset vi tänt brinner här fortfarande för dig, så även imorgon och i evighet.Du älskade lilla hjärtgryn... puss puss lilla vännen...Sköt om er alla fina människor därute :) Bamsekramar christina

• Mandi74

God natt!!

Lille Tille, vart du än befinner dig så vet jag att du har det bra. Vaka över din familj..se till att dom har det bra.

Massor av värmande kramar till hela familjen.

• Nikita78

Det kom en ängel till vårt hus

Det kom en ängel till vårt hus en natt
    Hon gav oss visdom, och en dyrbar skatt.
    Med kärleksfulla händer, vår kind hon smekte ömt.
    Hon viskade som vinden, som om vi hade drömt.
    Låt alla tårar torka för ert barn i natt.
    Tänk att tiden han var nära är en livets skatt.
    Jag lovar att vi vårdar honom ömt till det är tid,
    för er att åter mötas och själarna får frid.

Okänd författare

Vi tänker på er massor!
    Många varma kramar Jenny, Mika och lille Isac

• seadwarf
    sänder mina tankar till er... jag tror vi alla kommer tänka extra mycket på Tille när vi hör "blå ögon" och i sommar då fjärilarna flyger..
    har följt er resa, men inte vetat vad jag ska skriva.. förundras över er styrka och känner så starkt för er underbara son, sov gott lilla Tille...
  • BarbroiSanDiego

En liten tidig kvällshälsning från oss i San Diego. Det blir såklart en stor omställning, från den sorgblandade konstanta väntan och ängslan, till den stora sorgtyngda lättnaden och saknaden. Jag är lika imponerad av hur ni klarar av att dela med er av denna period av sorg, som ju är så personlig. Jag tänker på er ofta, och önskar er fortsatt lugn och styrka denna vecka med era förberedelser för begravingen. Lille tille är så stolt, och lycklig i sin himmel. ...
    -Barbro
    PS. Katter är känsliga och kloka djur... så Ewald visste nog att något fattades.

• Chiba

Hoppas du har det bra nu lilla Tille. Tack för att jag fick lära känna dig och tack för allt du lärt oss här på jorden.

Till familjen: Tack till er oxå, sänder många tankar till er!

Kram

• loppan1

He Therese
    Hoppas att ni har sovit gott i natt, ni finns i mina tankar

• nessie72

God morgon tille i körsbärs dalen.....hoppas du har hittat lekplatsen magnus skriver om???

Therese,Nicklas,Liam och dea..god morgon på er med..sänder många stora varma kramar till er......

• Mire

Många tårar har runnit på mina kinder sen jag började följa lille Tille. Tårar kom i massor då jag läste att kämpen nu tagit steget till andra sidan. Tack Tille för allt du har lärt mig och tack Therese och Nicklas för att ni har delat med er till oss andra.

Sov gott Tille!!! Nu slipper du ha ont och du har det så roligt tillsammans med alla andra änglabarn som finns där du är nu.

Många kramar och mina tankar går till er.

Marie

• wiloli

Hej Therese!

Hoppas att ni har haft en god natts sömn och riktigt kunnat sova ut.
    Det behöver ni!

Själv är man uppe med tuppen, morgontidiga töser man har.
    Jag läste i din dagbok ang Ewald och hur han reagerade.
    Jag tror att djur känner på sig när ngt sånt ska hända.
    Min mamma hade en katt som älskade min mormor.Och en dag som min mormor var och hälsade på henne fick hon en propp. Innan min mamma märkte det så visade katten att det var något fel och inte ville komma in i samma rum. Min mamma tyckte det var märkligt men så här efteråt så förstår man varför.

Nej, nu är det dags för lite frukost.
    Vi syns senare under dagen.

Kram från oss!

/Linda med familj

Svar på tråden Tilles tråd