• Svar på tråden Scrapbooking2!
  • millface

Jaha.

Varför har dom inte dom där?

Beställer dom kanske från USA när en kund hör av sig?

Dom borde ju ändå ha dom i webshoppen tycker jag.

Tack för tipset!

Ska ringa dom.

• Tin o Trolls mamma

garfield: Måste alla tackkort vara likadana då? Jag varierade våra med både text, lo, färg och bild. Tanken var att ingen skulle få ett likadant kort som någon annan fått. Iofs behövde jag bara göra typ 30-40 kort, men ändå.. En tanke bara..

Ekorren.

• garfield

Ja så kan man ju göra... Men det är ju ändå 90 på samma tema... Eller kasnke inte riktigt så många 70 kanske... Men tack för tipset!

• bomull

Då kan jag använda mina bokstäver alltså.

*glad*

Kom på att man kan göra ramar av dekorgummi, får införskaffa lite sånt.

• Lamilla

Har 2 st LO utlagda i mitt bildgalleri. Jag ar absolut inte nojd med dem Men om jag kallar de for testscrapping, kanns det lite battre ( Fick angestprestion nar jag kollade in Millfaces och Hannies LO's ...)
    Idag skall jag investera i Bazills papper och massor med monstrade ocksa, sa man far ngt att jobba med!

• cia75

Hur många av er scrappare är även intresserade av fotografering och bildredigering, typ photoshop?
    Jag är inne i en "Photoshopperiod" nu men jag ska beställa papper och material till scrappandet snart *längtar*

• Lamilla

cia75! Jag avgudar photoshop! Man kan gora bilder svart/vita, sa att de ser ut som gamla...fixa till roda ogon...ja i princip kan man astadkomma mirakel!! I love it

• garfield

Jag är både fotofantast och photohshopdiggare

• millface

Jag också!

Lamilla: Dina LO:s är jättefina!

Har du beställt matta bilder när du framkallade?
    Ser så fint ut så det måste jag testa!

• Lamilla

Millface, jag skriver ut mina bilder sjalv! har en hp skrivare. jag anvander Kodak's premium picture paper (high gloss). Skont att ha en skrivare har hemma sa man kan skriva ut en massa bilder pa en gang och ibland 2 av samma om nagot skulle ga fel

Svar på tråden Scrapbooking2!