• Svar på tråden Scrapbooking2!
  • Mumu

Så papperen behöver inte vara tjockare än Bazill då? Då kan man alltså ta vilket lite tjockare papper som helst? Kanon! Såna (och Bazills) har jag massor av hemma redan! Jag trodde de skulle vara tjockare.

• sambima

Millface!

Jag tog kontakt med Dreamcottage och de beräknar få in MMs City Scape nästa vecka. Så prova igen då, ring dem helst ifall de nte hunnit uppdatera i butiken men har varorna inne.

Sambima

• garfield

Mumu:
    Nej det behövs inte... Oftast lägger man ju en sida på baksidan också och då stadgar dom dessutom upp varandra...

• Lamilla

har bestallt pa www.lifemoments.com (ursakta tidigare skrivslarv

De har underbara papper och matchande ribbons!!!!!! och ni maste bara kolla in buttons ( de som ar formade i olika teman) Nu vantar jag ivrigt pa paketet...oh har aven bestallt en san dar tool som man skar ut med. Sax kan vara lite val jobbigt! Skall lagga ut min fardiga LO..den nyaste

• millface

Å tack Sambima!

Ska ringa dom direkt och fråga!!!

• millface

Någon som har något nytt alster att inspirera med?

• cia75

Jag har en ny LO i mitt galleri men om den är så inspirerande vet jag inte . Jag blev inte alldeles nöjd med den...

• millface

cia75:

Den var jättefin!

Vilken söt kille du har. Hoppas Mio blir så gullig när han blir större.

(Han är det nu såklart men man vet ju aldrig )

• Mumu

Åh, vad roligt det är att scrappa med mina nya stämlar och emossingpulver! Nu längtar jag bara efter att mina öljetter ska komma, så jag kan bli färdig med nån ny sida!

Men vad svårt det är att scrappa på A4! Man får ju inte plats med så mycket! Jag vill gärna ha flera kort ur samma "serie" på samma sida, men man får ju knappt plats med två. Om man inte beskär dem väldigt mycket vill säga.

En liten fråga till: Hur var det nu med plastfickorna? Skulle de vara pvc-fria? Hur vet man om de är det? Är de flesta plastfickor det, eller är de svåra att få tag på?

Svar på tråden Scrapbooking2!