Scrapbooking2!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Då har jag varit på mitt första kurstilfälle!
Oj såååååå kul!!!
Kolla in Thérèses sida, det är hos henne jag går kursen, hon importerar själv saker som hon säljer till bra pris.....
www.happyscrapping.se/
Blev klar med min forsta sida idag...(kl 12.50
Scrappade hacken av mig! hehehe. Underbar hobby..kommer lagga ut en LO sa ni kan kritisera och ibland ett eller annat lovord ( om det nu finns anledning..). Tack for eran trad som hjalpt mig enormt i scrappingjungeln. Har jag nagon fraga sa hoppas jag att de "gamla" ravarna staller upp och hjalper en forvirrad rookie
Vad kul Sussie... Själv sk ajag hålla i en kurs osm börjar på tisdag i nästa vecka. Det är alltid skoj att lura in nya i hobbyn!
Lamilla! Grattis till din första LO! Ska bli skoj att se den!
Fråga bara! Det finns alltid någon som svarar!
Nånstans lååångt bak i tråden, eller möjligtvis i den gamla tråden så var det nån som skrev om bra och ganska billiga öljettverktyg på Claes Ohlsson. Men jag minns inte om det var en öljettsetter eller holepunch, eller kanske båda. Nån som vet? Jag orkar inte gå igenom hela tråden och kolla, ju...
Mumu:
Det var en holepunch. Har köpt en såndär som ser ut som en slags tång, men problemet med dn är att man inte kan göra hål mer än en bit innanför kanten. En öljett mitt i LO:n är alltså bara att glömma.
Eller så har jag missförstått det hela...
Det finns väl holepunch som ser ut som pennor som man kommer åt överallt, eller gör det det?
Hilfe!
Det ser iaf ut så på bilden på scrappa.nu. Tekniker - sätta in öljett.
Finns den sortens punch på Clas Ohlsson också?
Ni som vet..?
Jag kommer inte in i butiken på www.happyscrapping.se.
Någon det funkar för?
tjej1975: för mig funkar det...
Nu har jag gjort en beställning till Alive and scrapping.
Är det någon som betällt därifrån som vet hur lång tid det brukar ta att få grejerna?
Sen verkar dom ha kommit på ett system för att slippa tullavgift. Man kan kryssa i gåva och då skriver dom inte på vad det kostade.
Funkar det?
Någon som vet?